יום שלישי, 10 באוקטובר 2017

שירות מענה טלפוני



התדמית של העסק עושה הכול
גם אם אנחנו לא שמים לב, אנחנו קונים בגלל הרבה דברים חיצוניים והיקפיים ולאו דווקא קשורים לטיב המוצר או שירות שאנו מקבלים. כשאנחנו קונים מחברה גדולה אנחנו מרגישים הרבה יותר בטוחים מאשר לרכוש את אותו המוצר מחברה קטנה. זה נכון לגבי שירותים שאנו מקבלים וגם לגבי כלי נגינה, תיקונים שקשורים במערכות בבית או מבעלי מלאכה שונים. אחד הדברים שהעסק צובר לזכותו במרוצת השנים הוא הרושם והמוניטין ושירות מענה טלפוני יכול ליצור שיפור משמעותי. כשמתקשרים לעסק למספר קווי ועונה מזכירה שמוסרת את כל המידע בכל שעות היממה, אין ספק שהעסק יצבור לעצמו הרבה יותר לקוחות.

לענות גם מחוץ לשעות העבודה
מלבד העובדה שמענה טלפוני מאפשר מענה איכותי יותר שיוצר רושם הרבה יותר טוב, שירות מענה טלפוני מקצועי מאפשר מענה גם מחוץ לשעות העבודה. עם בעל עסק יחליט שמספיק לו להיום והוא צריך לחזור למשפחתו, הוא לא צריך לדאוג שהוא יפספס לקוחות במידה ולא יענה לשיחות. מענה טלפוני מאפשר מענה לכל הלקוחות בכל השעות ואפילו בשעות לילה מאוחרות ובימים שהעסק כלל לא פעיל. העובדה הזו מוסיפה מאוד לרושם שנוצר בפני הלקוח וגם בשירות לקוחות מהשורה הראשונה.

ניהול לוח הזמנים בצורה יעילה במיוחד
במקום שבעל עסק קטן יתחיל לנהל את היום הבא שלו בזמן העבודה, כמו שקורה פעמים רבות לרופאי שיניים עצמאיים, מעסים מתחילים ואפילו עורכי דין שמנסים להתחיל בקטן ללא מזכירה צמודה, אפשר לתת לשירות מענה טלפוני לנהל את לוח הזמנים. כך ניתן לקבוע פגישות ביתר קלות, לנהל את ההזמנות ואת ימי העבודה הבאים, להשלים מרווחים שנוצרו ביום העבודה והכול בלי להפסיק את העבודה עצמה כדי לענות לאותן השיחות. ניתן לקבל את פירוט כל השיחות של שירות מענה טלפוני ישר למייל בסוף היום עם אפשרות לניתוב שיחה מיידי בעת הצורך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה