יום שלישי, 5 בדצמבר 2017

ספות עור



 ספות עור לבית עם תינוקות וילדים
הורים לילדים ותינוקות יודעים עד כמה קשה לשמור על הבית הפרטי נקי. מלבד שמירה על ניקיון במטבח, בסלון ובחדרי השינה או המקלחת, יש משמעות גדולה לבחירה נכונה של רהיטים וספות. ילדים מבלים חלק ניכר מהיום בסלון ולעיתים הם בוחרים לשבת על הספה עם משקאות קלים או חטיפים. הרגלים מן הסוג הזה מסכנים את הספה ועלולים לגרום לה נזקים בלתי הפיכים. הפתרון היחיד הוא לרכוש מראש ספות עור ולנצל את היתרונות שלהן.

היתרון הכי משמעותי של ספות עור בבתים עם תינוקות וילדים בא לידי ביטוי בעת הניקיון. קל מאוד לנקות את הספות האלה והעור לא סופג לחות, כתמים, רטיבות, לכלוך ועוד. אפשר לנקות את הספות עם מטלית לחה בלבד והן הרבה יותר עמידות בהשוואה למערכות ישיבה מבדים אחרים. בנוסף, הספות מקלות על התחזוקה השוטפת של הסלון והן יכולות להתאים לסגנונות עיצוב שונים.


השקעה משתלמת בטווח הקצר והארוך

עדיף להורים לילדים לרכוש ספות עור מאשר לשאת בהוצאות השוטפות על ניקיון ספות רגילות. למרות שהמחיר של ספות מעור אמיתי עשוי להיות גבוה יותר מאשר ספות אחרות, זו השקעה אטרקטיבית עבור הבית והמשפחה. בעזרת השקעה בספות כאלה ניתן ליהנות משקט נפשי ולאפשר לילדים להמשיך להשתמש בסלון . הספות גם מתאימות למשפחות שרגילות לארח והן משנות לטובה את כל האווירה בחלל הפנים.
ספות עור חייבות להיות חלק בלתי נפרד מבתים של משפחות עם ילדים. הספות עומדות בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות, הן מגיעות במגוון רחב של צבעים וניתן למצוא אותן בדוגמאות שונות. אפשר גם לבצע הזמנה של ספות עור בהתאמה אישית ולהחליט על המידות, העומק, הרוחב, הגובה, העיצוב ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה