יום שלישי, 12 בדצמבר 2017

בחירת מכון הסרת נקודות חן



הסרת נקודות חן מבוצעת על ידי אנשי מקצוע ברחבי הארץ ובדרך כלל במכונים של קופות החולים או במכוני אסתטיקה ייעודיים. הטיפול מתאים לגברים ונשים והוא מבוצע מסיבות אסתטיות, רפואיות ואחרות. נכון להיום נחשבים טיפולים מן הסוג הזה לבעלי סיכוי הצלחה גבוהים והם כמעט ולא מלווים בתופעות לוואי. עם זאת, חשוב לבחור בצורה נכונה את המכון שבו רוצים לבצע הסרת נקודות חן ולהתייעץ עם כמה שיותר אנשי מקצוע לפני שמקבלים החלטה.

הטיפ החשוב ביותר הוא לתאם פגישת היכרות והכוונה. אפשר לעשות זאת בחינם וללא התחייבות, על סמך המלצות אובייקטיביות של חברים ומשפחה ולאחר קבלת הפניה מרופא משפחה. כמו כן, יש להבחין בין מצב של הסרת שומה גדולה שעלולה להתפתח למלנומה, לבין הסרת נקודות חן שמבוצעת לצרכים אסתטיים.

איך מבצעים הסרת נקודות חן?
הסרת נקודות חן ניתן לבצע באמצעות שימוש בלייזר, גלי רדיו, מחט חשמלית ועוד. ההבדלים בין השיטות באים לידי ביטוי במחיר ובסיכוי להתחדשות העור ללא סימן או צלקת. עם זאת, לא ניתן להצביע באופן חד משמעי על שיטה אחת: לכל שיטה יתרונות אחרים ולכן גם בנושא הזה חשוב להתייעץ עם אנשי מקצוע.
כל השיטות של הסרת נקודות חן נבדקו לאורך השנים והוכחו כיעילות. מבחינה כספית, ההבדל העיקרי הוא בין מכוני האסתטיקה עצמם. יש פערים של עשרות אחוזים בין מחירי טיפולים דומים אבל קיימים גם מבצעים והנחות. חשוב לעקוב אחר הנושא מספר חודשים לפני שמתכננים לבצע הסרת נקודות חן ולהתעדכן באמצעי התקשורת. לסיכום, הסרת נקודות חן מומלצת במגוון סיטואציות. צריך לבחור היטב את הרופא המבצע ולברר על ההבדלים בין השיטות כדי לחסוך זמן, כסף ומאמץ. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה