יום שבת, 24 במרץ 2018

שרשרת ענברים


להפסיק עם הלילות נטולי השינה

כל זוג שחולם על ילד יודע שיהיו רגעים קשים ולילות ללא שינה, אך שום דבר לא יכול להכין זוג הורים צעיר למה שמחכה להם כשהשיניים הראשונות של התינוק הראשון יבקעו. בקיעת שיניים היא אחד מהתרחישים הכואבים ביותר שיהיו לתינוק ובמצב כזה ובגיל כל כך מוקדם השגרה של כל המשפחה יכולה להיות בעייתית. הורים רבים לא יודעים מה לעשות ובגיל צעיר שכזה בו הטיפולים מוגבלים מאוד ואי אפשר לדבר אל התינוק ולהרגיע אותו כאשר הוא בעצמו לא מבין מה מקור הכאב העז שהוא מרגיש. שרשרת ענברים יכולה לעשות הבדל שכבר גרם לתדהמה עצומה בקרב הורים רבים.

שרשרת ענברים הוכחה בשימושית

כל זוג הורים יהיה סקפטי לגבי הצלחת השרשרת, ודאי זוג שאוהב להסתמך רק על הוכחות מדעיות, אך שרשרת ענברים יכולה להיות מעולה במצבים כאלו ואחוזי ההצלחה מדברים בעד עצמם. בשימוש נכון בשרשרת ענברים אין שום סכנה ולמרות שאנשים רבים חוששים מענידת שרשרת על ידי התינוק שלהם, במצב בו הוא סובל מאוד מכאבים עזים כל האמצעים כשרים ואם זה הדבר שיכול לסייע לו ובוודאי לא להזיק לו, אין שום סיבה לא לנסות להקנות לתינוק ולמשפחה את השלווה שהיא צריכה.

מה הסכנות בשימוש בשרשרת ענברים?

למרות שמדובר בשרשרת שלפי הסטטיסטיקה הוכחה במועילה במקרים רבים, עדיין יש סכנות רבות מהם הורים חוששים ובצדק. מדובר על שרשרת שבנויה מענברים קטנים וקשיחים ועדיין מדובר בתינוקות שאוהבים לשחק עם דברים ללא יכולת הבנה, כאשר התינוק יכול להרגיש לא בנוח עם השרשרת או מתוך סקרנות הוא יקרע אותה ויבלע את אחד ענברים. השרשרת בנויה בצורה כזו שיש קשר בין כל ענבר לענבר כך שגם במקרה של קריעת השרשרת, הענברים לא יתפזרו. למרות זאת, סכנת בליעה או חנק מהשרשרת תמיד ירחפו באוויר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה