יום ראשון, 15 באפריל 2012

חיסכון סלולרי



חברות הסלולר אינן תמיד בהירות במיוחד בניסוחים שלהן ולעתים קשה למשתמש הרגיל לדעת כמה תעלה לו חבילת התקשורת שלו בסוף החודש. הסיבה לכך היא ברורה. אולם להבדיל מהמצב שהיה לפני כמה שנים, כיום הרבה יותר פשוט לעבור מחברה לחברה: בזכות שינויי חקיקה, אין "קנסות" יציאה, אין "מינימום דמי שימוש" והתחייבויות למיניהן. כך יוצא שלקוח המעוניין לעבור מרשת אחרת לרעותהּ, יכול לעשות את זה בקלות. האפשרות לניידות שכזו פותחת בעצם את שוק הסלולר ומאפשרת לצרכנים לחסוך באופן משמעותי בחשבון הטלפון הנייד שלהם מדי חודש.

נצלו את היתרונות העומדים לרשותכם

שירות חיסכון סלולרי מאפשר לכם לדעת בדיוק היכן אתם עומדים מבחינת ההוצאות שלכם על סלולר ובאמצעות השקעה מזערית של כ-12 ₪ - תשלום חד פעמי! – אתם יכולים לדעת כיצד תוכלו לחסוך 30% בהוצאות הסלולר שלכם. זה בדיוני? ממש לא. זה מציאותי וזה ממש בהישג ידיכם בלחיצת כפתור.


אז איך עושים את זה?

הרעיון הוא פשוט: בודקים את הנתונים של החשבונית הרגילה או הממוצעת שלכם. חשוב ביותר לבדוק בדיוק את רמת השימוש שלכם במכשירי הסלולר שברשותכם. לאחר מכן, בודקים את ההצעות של החברות השונות בעבור רמת השימוש הזאת. כך, ניתן לראות בדיוק את היתרונות והחסרונות של מעבר מחברה אל חברה אחרת וכמובן – לחסוך בעלויות ההוצאות שלכם על מכשיר הסלולר. כיום השירות המוצע דורש כי תעבירו את החשבונית ובתוך כשבוע תתקבלנה אצלכם התוצאות.

אין התחייבויות לחברות

אחד הדברים הטובים ביותר שקרו בשנים האחרונות לשוק הסלולר – לפחות מבחינת הצרכנים – הוא שאין עוד אפשרות לקבל "קנסות" יציאה, והחברות אינן יכולות לדרוש עוד "התחייבויות" לתקופות ארוכות ולכבול אתכם אליהן. אולם, זהו רק חצי מהעניין. החצי השני הוא כי עליכם להקפיד לעמוד על הזכויות שלכם, ולעשות בהן שימוש ככל שאתם מוצאים לנכון. אז נכון, לא תמיד קל לעשות סקר שוק ולהגיע להחלטה, אבל כאשר חברה מציעה לכם את כל זה בעלות מזערית של כ-12 שקלים – אתם בהחלט יכולים להרשות לעצמכם לחסוך בסלולר. עשו זאת ותוכלו לחסוך בהצלחה רבה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה