יום חמישי, 26 באפריל 2012

פורום שירות לאומי


פורום שירות לאומי, נועד למתן תשובות מהיר לשאלות בנושא שירות לאומי. מועמדים לשירות הלאומי שצצות להם שאלות במהלך התהליך הטרום שירותי או אפילו במהלך השירות עצמו יכולים לעלות את השאלה בפורומים שעוסקים בשירות לאומי ושם יקבלו תשובה מנציגים של אגודות שונות שעוסקות בשיבוץ והכוונה של מועמדים. היתרון בכך הוא שאין צורך לחפש את מי ניתן לשאול את השאלה שעולה.
אין צורך לנסות להבין למי צריך להתקשר, את מי לבקש ואז לבלות חצי יום על הקו. ואם נתבקש לשלוח פקס עם השאלה המתבקשת? אבוי. בפורום גם ניתן להכיר מועמדים אחרים לשירות לאומי, או כאלה שכבר במהלכו, ועונים מניסיונם האישי.

פורומים שעוסקים בשירות לאומי

פורומים שעוסקים בשירות לאומי קיימים בפורטלים רבים ומגוונים. פורום שירות לאומי ניתן למצוא בפורומים באתר "תפוז אנשים" הפופולארי אך כזה גם ניתן למצוא בפורומים של אתר "ערוץ 7". גם באתר "כיפה" קיים פורום שעוסק בשירות לאומי וגם באתר "סרוג" האתר "לדתיים שבנינו". גם אתר "הייד פארק"- מרכז פורומים ישראלי, מטפח פורום שירות לאומי בזמן שאתם מחכים לתשובה תוכלו לנצל את זמנכם לשיפור האנגלית שלכם ע"י לחיצה על הפרסומת הדידקטית "יו קן אימפרוב יור אינגליש, פרס היר"


ניתן לראות שאתרים מכל הקשת הפוליטית והדתית מנהלים פורום שעוסק בשירות לאומי. ככל שהשירות הלאומי הופך לנגיש יותר ולפופולארי יותר בקרב אוכלוסיות שונות שלא שירתו בעבר בשירות לאומי כמו בנים ובנות חילונים ובני מיעוטים, כך הפורומים שעוסקים בשירות לאומי הולכים ומתרבים. כל מועמד יכול לבחור היכן נוח לו להעלות את שאלתו.

אז מי עונה לנו בפורום שירות לאומי?

בפורומים השונים ניתן למצוא תשובות מכמה גורמים שמספקים אותן. לרוב יהיו אלה מנהלי הפורום שבקיאים מאוד בנושא ויודעים לכוון היטב את השואל ולתת לו תשובות ברורות ומספקות. הם יהיו לרוב נציגים מאגודות שעוסקות בשיבוץ מועמדים לשירות. הם לא רק עונים על שאלות אלא גם מספקים אינפורמציה כמו: "חדש חדש!!! גרעין חברתי-קהילתי בבאר שבע!!". גם מועמדים אחרים ומשרתים אחרים בשירות הלאומי עונים על שאלות מניסיונם האישי.

טיפים שנמצא בפורום שירות לאומי

מלבד שאלות על השירות הלאומי, ניתן למצוא בפורומים המון טיפים מעולים בנושא. בפורום שירות לאומי באתר "ערוץ 7" לדוגמא, קיים שרשור שכותרתו "מה לקחת לדירה" זאת רשימה מפורטת של דברים הכרחיים שצריכים להיות לכל משרת בשירות הלאומי בדירתו במהלך שירותו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה