יום שני, 2 באפריל 2012

טיולים מאורגנים למקסיקו וגואטמלה


נסיעה לחו"ל מצריכה הרבה מאוד תשומת לב לפרטים קטנים. לא רק ענייני הטיסה עצמה אלא גם ענייני הטיול עצמו: לאן נוסעים קודם. אילו אתרים נעדיף להספיק לראות, על אילו אתרים נוותר בסופו של דבר וכו'. נוסף על אלה, כאשר יעד הטיול הוא ארץ עשירה באתרים לבקר בהם כמו מקסיקו וגואטמלה, אתם לא יכולים בלי קצת עזרה כדי לסדר את סדרי העדיפויות ולבחור היטב את המקומות בהם תבקרו, והמקומות עליהם תוותרו כדי להספיק ולהגיע אל אתרים אחרים. 

הדבר נכון במיוחד כאשר עומד לרשותכם זמן מוגבל לטיול. טיולים מאורגנים למקסיקו וגואטמלה מציעים מסלולים מעניינים, מקיפים וממצים – יחסית – לארצות מעניינות האלה. 

טיולים מאורגנים למקסיקו וגואטמלה - קביעת סדרי עדיפויות 

ישנם הרבה מאוד אתרים לבקר בהם במקסיקו ובגואטמלה. אתרים אלה כוללים אתרי תרבות רבים, אתרים ארכיאולוגיים, אתרי טבע ואפילו אתרי צלילה ונופש. בהתאם לטיול שאתם רוצים לבצע, אתם צריכים להשכיל לבחור את היעדים המתאימים ביותר. למראה המזל, כאשר אתם נוסעים באמצעות חברת נסיעות מקצועית, 

טיולים מאורגנים למקסיקו וגואטמלה


במסגרת טיול מאורגן – אינכם צריכים לדאוג למסלול עצמו, ואילו החברה תסדר את המסלול שלכם בצורה המיטבית, באופן שתספיקו לכסות את מירב האתרים וליהנות מכמה שיותר דברים שיש לאותה מדינה להציע.

טיולים מאורגנים למקסיקו וגואטמלה - מקסיקו סיטי

מקסיקו סיטי נחשבת לאחת הערים הצפופות בעולם עם אוכלוסייה המונה – במקסיקו סיטי לבדה – מעל שמונה מיליון תושבים. לשם השוואה, בישראל כולה יש מעט יותר משבעה מיליון תושבים המתגוררים בה. העיר הגדולה בישראל – תל אביב – מאכלסת מעט יותר מ-400,000 תושבים. העיר מציעה הרבה מאוד אתרי בילוי, אך גם אתרי תרבות, כגון למשל – ארמון הנשיאות של מקסיקו שם ניתן לראות את הציור המפורסם של דייגו ריברה.

טיולים מאורגנים למקסיקו וגואטמלה - טיקאל

אין ספק כי גואטמלה מציעה לכם מגוון רחב של אתרים לביקור. בין האתרים המפורסמים ביותר של גואטמלה נמצא טיקאל – שהוא אתר ארכיאולוגי בו נשתמרו שרידים רבים של תרבות המאיה. ניתן למצור שם פירמידות גבוהות ומתנשאות, טבע עשיר כמו שרק ג'ונגלים טרופיים של דרום אמריקה יודעים להציע, קופים, עופות ועוד. במקום יש גם מוזיאונים ומקדשים מעניינים ביותר לביקור.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה