יום ראשון, 15 ביולי 2012

הורוסקופ


הורוסקופ של מזל תאומים


פרופיל המזל
בני מזל תאומים משתייכים לקבוצת מזלות האוויר ולקבוצה של מזלות חובבי שינויים ומלאים באנרגיה. ילידי המזל נשלטים על ידי כוכב מרקורי,בהתאם לכך נחשבים בני תאומים לאנשים אינטליגנטים בעלי קליטה מהירה וכושר ביטוי מצוין. יכולת השכנוע של בני המזל הופכת אותם לאנשי מכירות מצוינים, חברים טובים, מרצים ופוליטיקאים.מפה אישית של הורוסקופ תסייע לבני המזל למצוא את נתיב התעסוקה האידאלי בעבורם. כישורי הלימוד המיוחדים של בני המזל מאפשרים להם לעסוק בהצלחה כמעט בכל תחום. הצבעים החביבים על בני התאומים הם : אפור, כחול וכתום. הצבע הירוק אינו מתאים להם ומעורר בהם רתיעה. 

מאפייני הורוסקופ מיוחדים
כל מפת הורוסקופ של ילידי מזל תאומים מגלה חוסר עקביות עד מצבים של הפכפכות. הם עשויים להתעורר בוקר אחד ולהחליט כי המאכל האהוב עליהם אינו טעים להם עוד. את חוסר העקביות הם מגלים במערכות יחסים, מקומות עבודה, העדפות אישיות ועוד. בני המזל נוהגים להחליף מקומות עבודה רבים, בני זוג  ומקומות מגורים. על חוסר העקביות מפצים בני מזל תאומים בעזרת שנינות, יצירתיות, המון חכמה וכושר ביטוי מצוין שמצליח להוציא אותם מכל צרה.  
הורוסקופ של אהבה – בני מזל תאומים
גברים בני מזל תאומים הם בני זוג קלילים ונעימים. מערכת היחסים האידאלית בעבורם היא מערכת יחסים קלילה, מעניינת וטבעית. גבר בן מזל תאומים שונא דרמה במערכת היחסים ומגיב בצורה קשה לאולטימטום וכפייה. הגבר מתקשה לוותר על הנוחות שלו למען בת הזוג ומתקשה לפתוח בפניה את עולמו הפנימי. הדבר אינו נובע מאטימות או רוע, בני התאומים סבורים כי אין כל צורך לדון בעבר ולנתח את עולמם הפנימי. אחת התכונות החשובות ביותר לבני המזל היא אינטליגנציה, הם מחפשים לעצמם בת זוג אשר שיחה דעתנית ומשכילה. 

אישה בת מזל תאומים
בנות ובני התאומים נוהגים להינשא יותר מפעם אחת, קשר הנישואים השני הוא על פי רוב הקשר המוצלח יותר. נשות תאומים הן פרטנריות מדהימות לזוגיות ואהבה. זכייה בבת מזל תאומים היא זכייה בבת זוג תומכת, רגישה, מפנקת, חמה, נשית, מרגשת ומעניינת. בזוגיות עם בת מזל תאומים לא יהיה רגע אחד של שעמום או שגרה. בנות המזל פועלות ללא הרף לחיפוש פעילויות חדשות ומקומות בילוי. יחד עם זאת, בן הזוג מתבקש להישאר קרוב אליה ולומר לה בכל יום כמה הוא אוהב אותה ומעריך אותה. הורוסקופ שבועי של בת מזל תאומים מאפשר איתור של ימים מלאים במזל ומצב רוח טוב, הימים הללו אידאלים בעבור בילוי זוגי משותף. את ההתאמה בין בני הזוג כדאי לבחון בעזרת מפת הורוסקופ זוגית אישית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה