יום רביעי, 18 ביולי 2012

לוח דרושים


לוח דרושים – על קו התפר בין היצע לביקוש

כל לוח דרושים יעיל ואמין מסתמך על כמה גורמים חשובים מאד. ראשית, על מנוע חיפוש קל ופשוט לתפעול שמאפשר לכל מי שמחפש עבודה למצוא באותו לוח דרושים את המשרות המתאימות שמפורסמות בו. שנית, על עדכון קבוע של הלוח במהלך היממה. גורם נוסף שיכול להפוך לוח דרושים מעוד לוח שמחפשים בו עבודה ללוח פופולרי שכל חברה תסתמך עליו במהלך תהליך חיפוש עובדים הוא מנוע החיפוש החכם, שמאפשר לעובדים פוטנציאליים למצוא עבודה תוך הגדרה מראש של פונקציות שונות וקבלת התראות על משרות מתאימות.

חיפוש עובדים קל ונוח

לוח דרושים אפקטיבי טוב לא רק למחפשי העבודה, אלא גם לחברות שמפרסמות בו. חברות גדולות בוחרות בדרך כלל לפרסם בלוחות בעלי חשיפה מירבית. אם אתה בעל חברה שמחפש עובדים בכל מיני תחומים כדאי שתבחר לעבוד מול לוח דרושים שהוכיח את עצמו כמכובד ויעיל וכזה שמפעיליו מציעים הטבות שונות למפרסמים. בנוסף, כדאי לבחור לוח דרושים שמפעיל מערכת סינון, אשר דורשת ממחפשי העבודה למלא פרטים מזהים מדויקים ולרכוש מנויים.

יתרונות גם לעובדים

לפני הכל לוח דרושים חייב לשרת מחפשי עבודה באופן שיאפשר להם למצוא עבודה מתאימה בקלות ובלי סרבול מיותר. אחת הדרכים למנוע סרבול כזה היא לאפשר הרשמה חד פעמית לאותו לוח דרושים אשר מעניקה אפשרות להיכנס ולעדכן פרטים, לשלוח קורות חיים או לשנות קטגוריות של חיפוש עבודה. כיום אין כמעט לוח דרושים שלא מאפשר הרשמה בתשלום או בחינם ושמירה של קבצי קורות חיים או הודעות פתיחה בנוסחים קבועים.

לוח שמתקדם עם הזמן

כיום לא צריך להתבסס רק על ישיבה מול המחשב כדי למצוא את העבודה הנכספת. לוחות דרושים רבים מופיעים גם בגרסה סלולרית ומאפשרים חיפוש נוח בין המשרות המפורסמות בהם מבלי לזוז מהספה. בנוסף, קיימים לוחות דרושים שדרכם ניתן לזכות בראיונות עבודה המתקיימים דרך תוכנת הסקייפ במחשב או במכשיר הסלולרי ואין צורך לצאת מהבית. חיפוש עבודה מעולם לא היה קל יותר בעזרת לוח דרושים מקוון. שיהיה בהצלחה רבה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה