יום ראשון, 15 ביולי 2012

החזרת אהבה לפי הקבלה


אנשים רבים בעולמינו נאלצים להיפרד ממישהו קרוב שהם אוהבים והדבר גורם למשבר קשה מאוד. למעשה, ככל שההשקעה ביחסים הייתה גדולה יותר והאהבה חקה יותר כך גם שברון הלב יהיה חזק. אומנם רבים מהם יוצאים מזה, לעיתים אפילו מחוזקים וחכמים יותר, אך ישנם כאלה המאבדים את עצמם ולעיתים אפילו לדעת. כל אדם מגיב לפרידה באופן אחר, אך אין ספק שמדובר בחוויה לא נעימה, במיוחד אם האדם בטוח שזוהי אהבת האמת שלו והוא חייב להילחם עליה בכל כוחו. לא משנה האם הסיבה הייתה נעוצה בהורים שלא אהבו את הבחירה של ילדיהם וזה לא משנה האם המרחק הוא זה שגרם לפרידה – זה בהחלט דבר שיכול לשבור לנו את הלב ולהותיר אותנו אומללים לכל החיים. מה עושים? אחת האפשרויות היא פנייה למומחה בתחום החזרת אהבה לפי הקבלה. 

  
מה אומרת הקבלה
הקבלה היהודית אומרת שאהבה בין בני האדם תלויה בכמה גורמים, כאשר הבולטים ביניהם: כוח המלאכים המסייעים בהורדת השפע והברכה על אותו הזוג והתדרים האנרגטיים של שני בני הזוג (של נשמותיהם). חשוב שהתדרים הללו לא יתנגשו אחד עם השני וגם לא ילכו בכוונים מקבילים אלא דרכם תהיה משולבת באופן אופטימאלי. מכאן, יש לשים לב לאותיות בשמותיהם של שני בני הזוג ולתאריכי הלידה שלהם.
  
החזרת אהבה לפי הקבלה
החזרת אהבה לפי הקבלה זה דבר ידוע ומקובל עוד משחר ההיסטוריה היהודית. מומחי קבלה המתמחים בנושא של החזרת אהבה לפי הקבלה עושים זאת באמצעות סודות פלאיים, תפילות, כישופים, שיקויים ולחשים. בעזרת כל אלה ניתן להחזיר אהבה ולגרום לאדם שעזב להתמסר לאהבתו באופן המלא, מבלי לדעת את סוד המעשה.
  
לבחור את המומחה הנכון
לפי הקבלה היהודית בכל הקשור לנושא של החזרת אהבה לפי הקבלה, ריבוי פעולות על ידי מיסטיקנים שונים בתחום יכול לגרום למצב הפוך בהחזרת האהבה, שכן להרס בלתי הפיך ואז לא יהיה סיכוי להחזרת האהבה. לכן, חשוב מאוד לבחור במיסטיקן אחד שיתאים לכם, לפי שיטות הטיפול שלו ולפי השפה המשותפת שתיווצר ביניכם. כן, גם כאן התדרים האנרגטיים של המטפל והמטופל חייבים להשתלב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה