יום חמישי, 5 בספטמבר 2013

הלוואות בערבות המדינה



הלוואות בערבות מדינה

איש לא יתווכח על העובדה כי אין זה קל בימינו להקים עסק כל שהוא מן הסתם. אין זה קל אף להחזיקו בחיים תוך דאגה שיהיה רווחי דיו בהשוואה לעסקים מתחרים אחרים. אולם רווחיותו של העסק אינה רק האינטרס שלך, אלא גם של המדינה, כיוון שעסקך יכול לתרום לכלכלה ולמשק הישראלי. מסיבה זו, מעמידה הממשלה תנאים נוחים למדי לטובת קבלת הלוואות בערבות המדינה לעסקים קטנים ובינוניים.
על מנת להגדיל את הסיכויים לקבלת הלוואות בערבות המדינה, ראשית כל, יש לוודא את קיומם של הקריטריונים הבאים:
·         כאשר בית העסק נקלע לקשיים, אך ניתן לראות הצדקה כלכלית להמשך קיומו.
·         במידה ואתה מקים חברה חדשה ומסוגל להראות תחזיות אופטימיות עבורה.
·         אם אתה מתכונן להרחבת העסק, הצפוי להגדיל את רווחיו כתוצאה מכך.



הלוואות בערבות מדינה – תנאים מעולים

מדובר באחת מן ההלוואות הגמישות והנוחות ביותר לכל סוג של עסק ללא כל צל של ספק. כיוון שלממשלה יש גם כן אינטרס בצמיחה, שגשוג והתרחבות עסקים ישראלים כאלה ואחרים, הרי שהיא מוכנה לערוב לעסקים אשר הוכיחו עצמם כראויים לכך – בתנאים מצוינים לכל הדעות, אשר ללא עוררין להם אין מתחרים. מדובר בסכום הלוואה מקסימאלי של כ- 500,000 ₪. סכום זה ניתן יהיה להחזיר במשך חמש שנים (60 חודש). תוך כדי ההחזר, ישנה אפשרות לתקופת גרייס – דחיית ההחזר, במשך חמישה חודשים, מה שיותיר 55 תשלומי החזר. הריבית תהיה נמוכה והערבות של המדינה תהיה בהיקף של כ- 75%. איש לא יערער על כך כי מדובר בעסקת אשראי משתלמת ביותר.

התנאים לקבלת הלוואות בערבות מדינה

כדי לקבל הלוואות בערבות המדינה לעסק שלך, על העסק שלך לעמוד בכמה קריטריוני סף. ראשית כל, העסק צריך להיות בעל מחזור שנתי שאינו גבוה משני מיליוני שקלים; ושמספר העובדים שבו הוא לא גדול מ-70. בנוסף, על העסק להיות משוחרר מחובות, ומחשבונות מוגבלים או מעוקלים.  כדאי לדעת, בנוסף, שאם אתה מעוניין בלקיחת הלוואה לטובת עסק חדש או הרחבתו של עסק קיים, תצטרך להשקיע מהונך העצמי כ-20% מגובה ההלוואה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה