יום ראשון, 29 בספטמבר 2013

דנה תדמור



רכישות הקרקע של דנה תדמור מועילות לכם
מעוניינים להשקיע בשוק הנדל"ן? כפי שאתם בוודאי יודעים, בתחום הנדל"ן, מילת המפתח היא לפני הכל - קרקע. בלי קרקע אי אפשר להתחיל לבנות. לכן, לא מעט מהמשקיעים בתחום, כלל לא טורחים לבנות מבנים או לקנות אותם - אלא דווקא מעדיפים להשקיע ברכישת הקרקע, ולאחר מכן למכור אותה לחברות קבלניות, גורמים ציבוריים, או כל אדם אחר אשר מעוניין בקרקע ומוכן לשלם בהתאם. כמובן שגם חברת אקסיום, בהנהלתה של דנה תדמור לא נותרת מאחור. לפי אסטרטגיית הניהול של דנה תדמור, אקסיום רוכשת קרקעות שונות - בין אם בכדי למכור אותן, ובין אם בכדי לפתח עליהם פרויקטים.



איך אתם משתלבים בתמונה?
אנו מספרים לכם על המהלכים של דנה תדמור, משום שהם רלוונטיים גם אליכם. אקסיום היא חברת השקעות, אשר בעצם מתבססת על גיוס של הון מקבוצה גדולה של אנשים - שאתם יכולים לקחת בה חלק. אקסיום בהנהלתה של דנה תדמור, מעדיפה תמיד להשקיע בקרקע אשר עתידה לשרת בעיקר נדל"ן מסחרי. מדובר על קרקע שיכולה להיות רווחית במיוחד, שכן עלותה היא גבוהה יותר, והחברות אשר רוכשות את הקרקע או משכירות אותה - מוכנות לשלם על כך הרבה מאד כסף. בכך שאקסיום רוכשת מראש את הקרקע המיועדת לנדל"ן מסחרי ועסקי - היא בעצם מבטיחה לכם תשואה גבוהה למדי. אתם מצדכם יכולים לקחת חלק בפרויקטים היוקרתיים הללו, משום שכאמור, המודל של דנה תדמור ואקסיום הוא לגייס סכומי כסף ממספר אנשים - כך שלא צריך להיפרד ממיליוני שקלים בבת אחת.

מה עושים עם הקרקע?
לפי דנה תדמור, יש שתי אפשרויות באשר לשימוש בקרקע אשר חברת אקסיום רוכשת. אפשרות אחת, היא שאקסיום תמכור את הקרקע לאחר זמן מסוים לגורם כזה או אחר אשר מעוניין בה- ומוכן לשלם עבורה סכום גבוה ביותר. אפשרות אחרת, היא שאקסיום תמשיך להשקיע בקרקע (באמצעות גיוס משקיעים נוספים מן הסתם), תרכוש גם את המבנים על הקרקע, ואז תשכיר את הנכס במחיר גבוה, ותעניק תשואה קבועה וגבוהה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה