יום שבת, 28 בספטמבר 2013

קוסמטיקאית בראשון לציון



טיפים של קוסמטיקאית בראשון לציון
אין כל צל של ספק כי קוסמטיקאית הוא מקצוע מאד מיוחד כיום, לאור ההתפתחות והתמורות הרבות שחלו בתחום הזה בשנים האחרונות. אין זה סוד, כי מצד אחד חייבת הקוסמטיקאית לעבור הכשרה מקצועית רחבה ביותר, אם היא מעוניינת להיות מעודכנת בכל הטכנולוגיות החדישות של טיפולי יופי ועור שונים אשר מתחדשות להן בקצב מהיר ביותר, ומצד שני עליה להיות אישה נעימה ומסבירת פנים מטבע הדברים, בעלת מגע נעים ומפנק מאד, ולתת את השירות שלה באווירה נינוחה ומרגיעה ביותר מן הסתם לכל לקוחה ולקוח אשר מגיעים אליה לטיפול כל שהוא. ומהצד השלישי עליה להיות גם אשת עסקים שתדע לנהל את המכון שלה בהצלחה. בנוסף לכל התכונות הללו על קוסמטיקאית בראשון לציון להיות מסוגלת לתת ללקוחותיה גם עצות לטיפול אישי ביום יום.
ניקוי פנים
ניקוי פנים יום יומי הינו חשוב ביותר לעור פנייך. מאד חשוב להסיר את האיפור לפני השינה ובמיוחד להקפיד על איזור העיניים. את הסרת האיפור יש לעשות עם מסיר איפור ולא עם מגבונים לחים בלבד העלולים ליצור כבדות באיזור העיניים. אי הסרת איפור בכל לילה עלול ליצור בעיות של קמטים ובהמשך בעיות עור שיצריכו טיפול רפואי.
לאחר הסרת האיפור יש לשטוף את הפנים ולנגב אותם במגבת לבנה כדי להיות בטוחות שלא נשארו שאריות של איפור בפנים. יש לחזור על פעולת הניקוי כמה פעמים עד שהמגבת נשארת נקייה ולבנה.
הגנה מפני קרני השמש
המלצה נוספת של קוסמטיקאית בראשון לציון היא לא לחשוף את עור הפנים לשמש החזקה. במידה ואת יוצאת מהבית לים, לעבודה, לקניות וכדומה, יש למרוח את הפנים בקרם לחות עם מסנן קרינה של לפחות spf15 . יש למרוח את החומר עשרים דקות לפני היציאה מהבית לשמש מכיוון שתהליך הספיגה בעור הוא איטי ולוקח זמן עד שהחומרים הפעילים משפיעים.
בעת יציאה לים או לבריכה יש למרוח את הגוף בקרם הגנה גבוה של לפחות 20 spf וכך גם את הילדים וגם זאת כעשרים דקות לפני היציאה לשמש.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה