יום חמישי, 26 בספטמבר 2013

אקסיום



כיצד בוחנת אקסיום פוטנציאל עתידי לנכס?
השקעה בנדל"ן מניב בחו"ל אינה ענין של מה בכך ללא כל צל של ספק ודורשת טיפול מקצועי על מנת ליהנות מרווחים טובים בסופו של דבר בשטח. כפי שאתם בוודאי יודעים, כאשר מדובר על השקעה בשוק הנדל"ן, על המשקיע בעצם לזהות מראש הזדמנויות כאשר הן עוד נמצאות בשלבן ההתחלתי. מדוע זה חשוב? אם מדובר על פספוס של הזדמנות אמנם אפשר לרכוש את הפרויקט בו מדובר - אך הוא יהיה כבר במחיר גבוה מידי, ומכירתו לא תהיה מלווה ברווח גבוה במיוחד. לעומת זאת אם עדיין הדברים לא ברורים דיים - אולי מדובר על השקעה שתתבזבז. כאן בדיוק אקסיום נכנסת לתמונה, ומאפשרת לכם לדעת ולהבין לאילו פרויקטים בתחום הנדל"ן יש פוטנציאל חיובי בוודאות גבוהה למדי. אז איך חברת אקסיום מוודאת זאת?

לוקחים מספר נתונים בחשבון
ראשית, בוחנת היטב אקסיום את הקרקע שבה נמצא הנכס, ואם מדובר על רכישה של קרקע בלבד - ברור שזה המאפיין העיקרי שבוחנים אותו. האם הקרקע נמצאת בסביבה שנהנית מתנופת פיתוח. אילו אוכלוסיות נמשכת לסביבה זו? האם לממשלה של המדינה הרלוונטית יש אינטרס לפתח את האזור והיא מקדמת מדיניות זו באופן אקטיבי? כך בעצם - יכולה אקסיום להבטיח שמדובר על קרקע אשר תמשוך שוכרים וגורמים עסקיים שונים.
עם זאת, אקסיום מבצעת כמובן בדיקות נוספות. היא בוחנת גם את הכלכלה של אותה מדינה ברמת המאקרו. היא רואה האם הכלכלה נמצאת בצמיחה לאורך זמן, האם המדינה חסינה מפני משברים כלכליים שונים, האם הביורוקרטיה שלה לא מעמיסה קשיים על משקיעים זרים, וכיו"ב.



מורידים את הסיכון ומגדילים את הרווח
כך בעצם, אקסיום מאפשרת לכם ליהנות מכל העולמות. מצד אחד, אתם יכולים ליהנות מתשואה גבוהה למדי. מהצד השני, אתם יודעים שלא מדובר על השקעות שאין לדעת לאן הן עוברות. אקסיום משקיעה את הכסף אך ורק בפרויקטים שיש להם פוטנציאל חיובי, בוודאות גבוהה, לאחר שהיא ערכה מספר רב של בדיקות באותה מדינה באופן כללי, ולגבי כל פרויקט באופן פרטני.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה