יום שישי, 11 באוקטובר 2013

אורי עצמון



אורי עצמון נותן מידע על מיקום ההשקעות
מי שבוחן מקרוב את ההשקעות של חברת אקסיום, בוודאי שם לב לעובדה כי הן תמיד ממוקמות במרכזי הערים הגדולות. לדברי המשנה למנכ"ל אורי עצמון, הדבר הזה הוא כלל וכלל איננו מקרי. אורי עצמון מסביר כי מדובר בעצם על אחד מעקרונות היסוד להשקעות בנדל"ן מניב והשקעה בקרקעות נדל"ן. מדובר בעצם על הרצון של חברת אקסיום להבטיח למשקיעים שלה תשואה גבוהה וקבועה. איך אפשר להבטיח זאת הלכה למעשה? כל עוד חברת אקסיום דואגת לרכוש קרקעות ונכסים אשר נמצאים במרכזי הערים הגדולות - הרי שהביקוש עבורם תמיד יהיה גבוה במיוחד ללא כל צל של ספק, ותהיה התעניינות מצד גורמים עסקיים וציבוריים אשר הם חזקים ואמינים, שיבקשו לשכור או לרכוש את הנכס מן המשקיעים של חברת אקסיום.



לא נוטלים סיכונים
לדברי אורי עצמון, חברת אקסיום העדיפה שלא ליטול סיכונים, והיא איננה משקיעה באזורים שאולי נראים מבטיחים - אך רמת הסיכון בהם היא גבוהה מידי. אורי עצמון מסביר כי מפעם לפעם, זורמות לאקסיום הצעות שונות להשקעות באזורים יותר פריפריאליים. לעתים הדבר מגובה בהבטחות, כי האזורים הללו הם "הדבר הבא", וכי בקרוב יעזבו כל העסקיםאת הערים הגדולות - ויתקדמו לפריפריה במדינות השונות. יחד עם זאת, מסביר אורי עצמון, כי בחברת אקסיום בוחנים בחשדנות רבה את ההצעות הללו. לדבריו, למרות צפיפות בערים הגדולות, רוב המרכזים המסחריים והעסקיים עדיין מוקמים במרכזי הערים הגדולות. אלו עדיין אזורים עם ביקוש גבוה מאד, ואפילו אם תהיה בעתיד התרחבות לפריפריה במדינות השונות - תמיד הביקוש הכי גבוה, יהיה לערים הגדולות, ועל כן אלו ההשקעות הכי בטוחות.

ומניין יש את הסכומים?
אורי עצמון מודע לכך שכמובן, בכיוון שהביקוש לנדל"ן בערים הגדולות האו גבוה למדי - גם מחירי הרכישה של הנדל"ן ושל הקרקעות הם גבוהים למדי. אורי עצמון וחברת אקסיום פונים תמיד למספר משקיעים פרטיים במקביל, שכל אחד מהם משקיע מכספו האישי סכום שאיננו גבוה מידי - יכולה החברה להשקיע בנכסים יוקרתיים, ולהעביר את התשואות בחזרה למשקיעים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה