יום רביעי, 2 באוקטובר 2013

סוככים



ממה מורכבים סוככים?

אין זה סוד כי התחום של סוככים נחשב למפותח מאד בישראל ככל הנראה בשל האקלים שלה, והצורך בהגנה מפני פגעי הטבע השונים מן הסתם לאורך כל ימות השנה. אין כל צל של ספק כי בבואכם לבחור סוככים עבור הבית או העסק שלכם, הרי שמטבע הדברים נראה כי חשוב מאד שתדעו גם ממה הם מורכבים, וכיצד בעצם הם יכולים לתרום לכם. ככלל, התפקיד של סוככים הוא הרי להגן עליכם ועל הרכוש שלכם מפני פגעי מזג האוויר השונים. הן גשמים ורוחות, והן שמש חזקה וטמפרטורה גבוהה, יכולים לפגוע באיכות החיים, וגם להרוס מוצרים מסוימים. התפקיד של סוככים נעוץ בשם שלהם - הם מגנים ובעצם מספקים סיכוך והצללה מפני אותם גורמים בעיתיים. לצורך כך, חשוב מאד להבין ממה הסוככים מורכבים, בכדי שתדעו שכאשר אתם רוכשים אותם - אתם מקבלים מוצר איכותי.



חומרים עמידים בכל מצב

ברוב המכריע של המקרים, סוככים יהיו מורכבים מיריעת PVC גדולה, אשר בעברית גם נקראת שימשונית. שימשוניות הן בעצם יריעות מיוחדות, שעשויות מחומר מלאכותי, אשר עמיד במיוחד נגד פגעי מזג האוויר. יריעות הPVC שמהן מרכיבים סוככים, יודעות מצד אחד לדחות את קרני השמש. הן בעצם דוחות ומחזירות אותן החוצה, וכך החום לא חודר לתוך השטח שנמצא מתחת לסוכך, והצל נשאר בתוכו. מהצד השני, מדובר על יריעות שנחשבות גם כנוגדות מים. אף טיפת מים לא חודרת דרך השימשונית, וכאשר אתם נמצאים מתחת לסוככים אלו, אתם יכולים להיות רגועים לגמרי - אפילו אם יורד גשם חזק במיוחד. השימושניות עמידות גם בפני גשמים חזקים במיוחד ואף בפני תופעות כמו ברד.

ואיך מתקינים את היריעות?

עם זאת, כאשר מדובר על התקנה של סוככים, חשוב להבין שיש מספר טכניקות להתקנה של היריעות. ניתן להתקין אותם ע"ג מנגנון גלי, וניתן גם להתקין אותן על חלונות, או אפילו על מסילות גדולות ומיוחדות, בכדי שהסוכך יגן על שטחים גדולים, ולא רק ישמש כסוכך מלמעלה. הכל בסופו של דבר תלוי בבחירה שלכם, וכמובן בצרכים שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה