יום ראשון, 6 באוקטובר 2013

פאונדרס



על פאונדרס והחברות המקומיות
אין זה סוד כי חברת פאונדרס נחשבת כיום לאחת מן החברות המקצועיות והאמינות ביותר בארץ בתחום של השקעות נדל"ן בחו"ל. מודל הפעילות המוצלח של חברת פאונדרס, אשר הוכיח את עצמו במספר נכסי נדל"ן שונים ברחבי העולם, פתוח עבור הבחינה והסקירה שלכם. חשוב מאד לציין כי בחברת פאונדרס לא מסתירים את מודל הפעילות שלהם. ההפך הוא הנכון - הם מעוניינים כי כמה שיותר אנשים יכירו אותו הלכה למעשה, וכך יבינו כיצד הכסף שלהם יהיה מושקע בצורה בטוחה, מדודה ושקולה ביותר - וגם יבטיח להם תשואה גבוהה ומוצלחת. אם כן, אחד מן המרכיבים המרכזיים מאד במודל ההשקעה של חברת פאונדרס נוגע לחברת הניהול המקומית, אשר בעצם מאפשרת למשקיעים להיות בטוחים, שהכסף שלהם מנותב למקום הנכון.



כיצד החברה המקומית עובדת?
בחברת פאונדרס מודעים לכך, שחברה אחת לא יכולה להתחיל לנהל נכסים רבים בכל רחבי העולם. צריך לדבר עם שוכרים רבים, לטפל בבעיות שצצות, לבצע תחזוקה שוטפת, וכמובן היות קשובים במקביל לבקשות של המשקיעים עצמם, ולא רק של השוכרים - שכן בסופו של דבר המשקיעים הם לקוחות החברה. לכן, עובדים בפאונדרס עם חברת ניהול מקומית שמקבלת את האחריות על ניהול הנכסים של המשקיעים. המניות של החברה המקומית נמצאים תמיד בנאמנות של עורך דין ישראלי, כך שאם חברת הניהול המקומית מקבלת החלטה שמנוגדת לדעת המשקיעים של פאונדרס, הם יכולים ברוב של 75% לשנות את החלטות החברה, וכבעלים על הנכס, ממילא יש להם את היכולת לקבל החלטות. מהצד השני, חברות הניהול שעובדות עם פאונדרס מבצעות לרוב עבודה מעולה, ושומרות על האינטרסים של המשקיעים לאורך כל הדרך.

שומרים על הבעלות לאחר מפאונדרס
ומה קורה אם חברת פאונדרס מחליטה למשוך ידיעה מהשקעה בנכס מסוים? ומה קורה אם יום אחד פאונדרס תיסגר? במצבים הללו, הניהול עדיין נשאר אצל החברה מהקומית, שממשיכה תמיד לעבוד מול המשקיעים, שחופשיים לקבל את ההחלטה שלהם - האם להמשיך את ההשקעה דרך חברת הניהול, או שהם דווקא מעדיפים למכור את חלקם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה