יום שישי, 24 באפריל 2015

מגה שירות לקוחות



מימוש מבצעים וקופונים דרך מוקד שירות הלקוחות של מגה
אחד התפקידים החשובים של נציגי שירות הלקוחות של מגה לספק מידע על מימוש מבצעים וקופונים. מבצעים יכולים לחסוך אלפי שקלים בחודש עבור לקוחות מכל רחבי הארץ. בנוסף, חברת מגה נמצאת בתחרות עם רשתות קמעונאיות גדולות והתוצאה היא מגוון רחב של קופונים. לא כל הלקוחות מכירים את הקופונים או יודעים כיצד לנצל אותם. הפתרון מבחינת הלקוחות היא לפנות בכל רגע נתון למוקד שירות הלקוחות של מגה ולקבל פרטים נוספים.

יש כמה שאלות נפוצות המתעוררות במהלך פנייה למוקד שירות הלקוחות של מגה לצורך מימוש מבצעים וקופונים. השאלות הבולטות הן איך משתמשים בקופון, איך יכולים ליהנות ממבצעי כמות בהזמנה דרך הסניפים או באתר האינטרנט או איך יודעים עד מתי תקפים המבצעים. התשובות לשאלות אלו מורכבות מכפי שנהוג לחשוב. נציגי השירות צריכים לבדוק את תוקף המבצעים ולהתאים בין הקופונים לבין חברות במועדוני לקוחות מסוימים.

למידע נוסף לחץ כאן – מגה שירות לקוחות

ביטולים והחזרות אחרי התשלום
עוד תפקיד חשוב של נציגי שירות הלקוחות של מגה הוא לעזור במהלך ביטולים והחזרות. בהקשר הזה ניתן לשים את האצבע על שורה ארוכה של שאלות חשובות. שאלות אלו הן למשל איך מבטלים הזמנה, כיצד מקבלים פיצוי על פריטים חסרים או מה עושים אם מקבלים במשלוח פריטים שלא הוזמנו. רוב השאלות הללו רלוונטיות עבור לקוחות שעושים קניות באינטרנט. יחד עם זאת, הרבה לקוחות פונים למוקדי שירות לקוחות גם לאחר ביקור בסניפים.

נציגי שירות הלקוחות של מגה חייבים להישאר עם אצבע על הדופק. עליהם לעמוד לרשות הלקוחות בכל שאלה, לעזור להם לממש מבצעים וקופונים וגם לקצר את תהליך הביטול וההחזרה. שירותים אלו קובעים את רמת האמינות של החברה וגם את שביעות הרצון של הלקוחות. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה