יום חמישי, 30 באפריל 2015

משקפיים



עיצוב ופרקטיקה בבחירת משקפיים
שני השיקולים המנחים בחירת משקפיים הם עיצוב ופרקטיקה. השילוב בין המראה החיצוני של הפריט לבין הפונקציונאליות שלו אמור לתת מענה על צרכי הלקוחות. יחד עם זאת, יש הבדל משמעותי בין העדפות גברים, נשים וילדים. כל קהל יעד בוחר את פריט הראייה על פי שיקולים סובייקטיביים. יש כאלה שמתעלמים מהמראה החיצוני או מהעיצוב של המשקפיים, בעוד אחרים מציבים את השיקול האופנתי בראש סדר העדיפויות. 

עיצוב ופרקטיקה הם חלק חשוב בבחירת פריטי ראייה. כדאי להתרשם מקטלוג המוצרים, לקרוא מידע באתרי אינטרנט ולהגיע לאולמות התצוגה. פריט המשמש לשיפור ותיקון הראייה חייב להיות נוח על מנת להשיג את מטרתו. אין טעם לשאת בהוצאות של אלפי שקלים על פריט מעוצב שאינו מתאים למצב הרפואי של הלקוח, אך מצד שני גם אין סיבה לבחור במשקפיים עם עיצוב מיושן או לא הולם.



כיצד חוסכים ברכישת משקפיים?
ההיצע הרחב של פריטי ראייה יכול להפוך ליתרון עבור מי שרוצה לשלב בין עיצוב ופרקטיקה. ראשית, כדאי לבצע השוואת מחירים מסודרת. יש להתחשב במותג, ביצרן, באחריות ובחומרי הגלם מהם מייצרים את העדשות ואת המסגרת. שנית, מומלץ להתייעץ עם רופאי עיניים ולשמוע חוות דעת על דגמים מסוימים. יש דגמים המיועדים לילדים ובני נוער, לעומת פריטי ראייה המיוצרים עבור בני גיל הזהב, קשישים ובעלי מוגבלויות. 

בסופו של דבר, חיסכון הוא פונקציה של השקעת זמן ומשאבים. לקוחות שרוצים לחסוך על רכישת משקפיים חייבים להגדיר את אופי השימוש ולבדוק אילו אפשרויות עומדות בפניהם. זו הדרך הנכונה למצוא פריט ראייה איכותי וראוי. כיום ישנו מגוון עצום של דגמים המיובאים לישראל על ידי החברות המובילות. דגמים אלו נותנים מענה על שיקולי עיצוב ופרקטיקה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה