יום ראשון, 31 במאי 2015

שרשרת ענברים



האם שרשרת ענברים מתאימה למבוגרים?
במקומות רבים שבהם אתם מחפשים מידע על שרשרת ענברים, אתם רואים שענידת השרשרת, מומלצת בעיקר עבור תינוקות אשר השיניים שלהם צומחות. אולם, אפשר שאתם שואלים את עצמכם, האם ענידה של שרשרת ענברים יכולה להתאים גם למבוגרים? התשובה היא כמובן חיובית. למעשה, השרשרת הזו יכולה להתאים לכם כמבוגרים, בסיטואציות רבות מאד, והתרומה שלה יכולה להיות משמעותית מאד במגוון רחב מאד של מקרים!

אז מתי השרשרת תוכל לעוזר לכם כמבוגרים?
נתחיל בכך שגם מבוגרים יכולים לחוש כאבים כרוניים, באזורים שונים בגוף - אם אתם סובלים ממיגרנות, מכאבי בטן, מכאבים במרפקים, ועוד - ענידה של שרשרת ענברים תשפיע עליכם בצורה חיובית, ממש כפי שהיא משפיעה על התינוקות - השמנים שיצאו מהשרף, ידועים כמקלים מאד על תחושת הכאב, והדבר יגביר מאד את החיוניות שלכם.
אולם, ענידה של שרשרת ענברים מקלה מאד לא רק כשזה נוגע לכאבים חזקים. היא יכולה לעזור בעוד מגוון רחב מאד של מקרי. כך למשל, שאיפה של אדי השמנים הללו וספיגתם בגוף, יכולה לעזור מאד להפחתה במתח הנפשי - וזו בעיה שמבוגרים רבים סובלים ממנה. היא יכולה לעזור מאד להשגת האיזון המתאים ולתחושות של רוגע ושלווה. מעבר לכך, ענידה של שרשרת ענברים יכולה גם להתאים מאד לאנשים אשר חשים כי זיכרונם בוגד בהם - שכן יש לענבר גם סגולות הקשורות לשיפור הזיכרון.

יש בכך אך ורק תרומה
חשוב מאד לציין, כי הענידה של שרשרת ענברים יכולה להשפיע בצורה שונה על אנשים שונים - יש שדיווחו על השפעה חיובית תוך יום, ויש כאלה שההשפעה התחילה רק לאחר זמן רב יותר, ובעוצמה מופחתת. אולם ברור כי מדובר על שרשרת שאין בה שום יכולת להזיק - והיא יכולה רק לתרום לכם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה