יום שני, 18 בינואר 2016

תרומה למשפחות נזקקות



תרומה למשפחות נזקקות היא תרומה שיכולה להשפיע על משפחות שאין להן שאיפות גדולות מאד אלא לעבור עוד יום. במדינת ישראל ישנן משפחות רבות שלא מצליחות לרכוש בעצמן את המזון שלהן ובוודאי הן לא יכולות לממן עלות של תנור חימום או לעתים אפילו את קורת הגג שלהן. המצב של המשפחות הוא בלתי נסבל ופעמים רבות הן לא יכולות לצאת מהמעגל ללא תרומות מאנשים אחרים. תרומות למשפחות נזקקות אלו תרומות אשר יכולות לגרום למשפחות לשים אוכל על השולחן או לשלוח את הילדים עם אוכל לבית הספר.

חשוב לעשות מצווה
תרומה למשפחות נזקקות היא מצווה שחשוב לעשות אותה. בלי קיום המצווה המשפחות לא יוכלו לאכול והן לא יוכלו להתקיים בצורה בסיסית. כדאי שתדעו שללא המצווה שלכם אותן משפחות לא יוכלו להתקיים. לפעמים התרומה משפיעה על משפחה, לפעמים על ילדי המשפחה ולעתים על הזקנים שלה. כמובן, אין זה משנה מי זוכה לארוחה ולתרומה כל עוד הוא נזקק לה.



אתם יכולים לברר פרטים על מתן התרומה
אם אתם רוצים בכך אתם יכולים לשאול את הגוף לו אתם תורמים לאן הולכת התרומה שלכם. אם אתם לא מרגישים בנוח עם מתן התרומה אתם יכולים לברר מראש לאן היא הולכת. תרומה למשפחות נזקקות חייבת להגיע אל יעד חיובי ואתם לא צריכים שיהיו לכם ספקות לגבי המעשה החיובי.

מה נותנת התרומה לחברה
לצערנו לא פעם ישנן משפחות שהמדינה לא דואגת להן. ישנן משפחות אשר בשל סיבות שונות לא יכולות לשפר את המצב שלהן ולפעמים טעות מן העבר תשפיע עליהן לאורך כל החיים. לכן, התרומה היא האופציה היחידה עבורן והיא משפיעה על החברה ולא רק על המשפחה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה