יום ראשון, 24 בינואר 2016

טבעות אירוסין זולות



מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים טבעות אירוסין זולות?
אחת מן הדרכים הבולטות ביותר לציין את המסלול בדרך אל החתונה היא ללא כל צל של ספק מהלך של אירוסין. אם כן, זוגות רבים אשר מחליטים להתחתן מעוניינים לרכוש טבעות אירוסין זולות. טבעת אירוסין היא מחווה יפה אשר מראה על התחייבותכם זה לזו לחיים, וממוקמת על האצבע עד ליום החתונה, בו תוחלף בטבעת נישואין. מאחר ולטבעות נישואין תפקיד סמלי, זוגות רבים אינם מעוניינים להשקיע סכומי כסף גדולים ברכישת הטבעת, אך מעבר לחיפוש אחר טבעות אירוסין זולות חשוב מאוד לדאוג גם לנוחות. טבעת אירוסין מלווה אתכם יום יום ועל כן חשוב מאד שהיא תהיה נוחה ביותר בראש ובראשונה, מתאימה לאצבע בצורה מושלמת, ולא מגושמת, אחרת היא תציק, תיתפס בבגדים ותהפוך לטרחה שאיש לא רוצה בה, מן הסתם כמובן.

טבעות אירוסין זולות ויהלום נקי
לאחר שהחלטתם על רכישת טבעת נוחה ולטעמכם הגיע השלב לחפש טבעות אירוסין זולות. ישנם כמה פרמטרים המשפיעים על מחירה של הטבעת:
הפרמטר הראשון הוא מידת הניקיון של היהלום. כאשר מדברים על מידת הניקיון של היהלום, הכוונה היא למידה בה הוא נקי ומבריק. לא משנה אם בחרתם טבעות אירוסין זולות או טבעות אירוסין יקרות, מידת הניקיון של היהלום תשפיע על המחיר. יהלום נקי יותר, הוא גם יהלום יקר יותר.




טבעות אירוסין זולות וגודל היהלום
השלב השני בבחירת טבעות אירוסין זולות הוא בחירת גודל היהלום. יהלום היא אבן חן יקרה מאוד, וככל שהיא תהיה גדולה יותר, כך גם מחיר הטבעת יעלה. בעת התמחור נהוג לתמחר את הטבעת בנפרד, ולהוסיף למחיר הטבעת על פי משקלו של היהלום.

צבע היהלום והשפעתו על המחיר
הפרמטר האחרון שיכול לסייע לכם בקניה של טבעות אירוסין זולות הוא צבעו של היהלום. צבע היהלום ממוספר באותיות מ – D ועד ל –Z , כאשר D מסמלת את הצבע הטוב והמבריק יותר, ואילו Z את הצבע הצהבהב. ככל שהיהלום צהבהב יותר, כך גם צונח מחירו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה