יום שישי, 22 בינואר 2016

מלונות בפיליפינים



מלונות בפיליפינים

כבר יובלות שאתם מתכננים חופשה ואתם לא יוצאים אליה, כל הזמן אתם ממציאים תירוצים שונים ומיני אמתלות, כגון: הבוס שלי צריך אותי החודש בעבודה, אין מי שישמור על הילדים כל כך הרבה זמן, התקציב לא מאפשר לנו ואלף ואחד אמרות כנף בסגנון... ומה עם הנפש שלכם? חשבתם על זה? ומה עם הזוגיות שלכם שאט אט דועכת לה? לא מגיע לה קצת דלק? גם היא רוצה שיפנקו אותה... מלבד זאת, לכל התירוצים שלכם יש מענה – בהקשר לבוס שלכם – לכל אחד יש תחליף, הוא יוכל להביא מישהו במקומכם שבועיים שלושה, אם אין בייביסיטר לילדים – קחו אותם אתכם, בכל מקום בעולם יש אטרקציות ומחירים מוזלים גם לילדים ובהקשר לתקציב – תשרו חיסכון או קחו הלוואה, מה יש? תפרגנו לעצמכם פעם אחת בחיים.  ואם בחופשה עסקינן, אנו ממליצים לכם לנסוע לפיליפינים יש מלונות בפיליפינים שעוד לא ראיתם דברים כאלה. 



ולכן נביא כאן לפניכם סקירה של מלונות בפיליפינים באופן רנדומלי כלהלן:

סקירת מלונות בפיליפינים מומלצים:

Cebu , סאבו
* Plantation Bay Resort & Spa – מלון עם בריכה גדולה ומדהימה, אפשר לדוג בה ולעשות בה קייקים, חדרים פשוט נהדרים, המלון בעל חוף פרטי, חדרי משחקים, סאונה, אופניים, ילדים עד גיל שבע עשרה חינם, העלות לחדר הינה מאה תשעים דולר ומעלה.

Manila , מנילה
* Max Pavilion Boutique Serviced Suites – מלון סוויטות בן חמישה כוכבים, חדרים מרווחים וכן יוקרתיים, מאובזרים בכל הטכנולוגיה החדישה. פחות מ- מאה דולר ללילה.
* Studio Unit at Princeton Residency – דירת חדר מאובזרת עם סלון, פינת אוכל, מיטה ומטבחון. בדירה תמצאו גם מאוורר ואף בריכה נחמדה. שומר ודלפק קבלה בכניסה של הבניין. המחיר הינו שלושים דולר ללילה כאשר ילדים עד גיל שבע חינם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה