יום ראשון, 31 בינואר 2016

ייעוץ משכנתא

ייעוץ משכנתא מתבצע על ידי יועץ שזהו המקצוע שלו. היועץ יכול להיות יועץ של הבנק (או החברה המלווה את הכספים) והוא יכול להיות יועץ פרטי שישרת רק אתכם. הייעוץ חשוב מאד עבורכם והוא ייקבע עבורכם אם אתם תקבלו את המשכנתא הטובה ביותר עבורכם או אם תתפשרו על משכנתא שלא בטוח שטובה עבורכם.

היתרונות של יועץ פרטי

ייעוץ משכנתא פרטי הוא ייעוץ שמתבצע על ידי יועץ שמשרת רק את הלקוחות ולא צריך להתחשב בדרישות השונות של הבנק או של הגוף המלווה. היועץ מביא איתו כמה יתרונות ובהם:
·       
ידע רב – היועץ הפרטי מביא איתו ידע רב בתחום המשכנתאות ויכולת לבחון את המצב הכלכלי שלכם ואת ההצעות שאותן תקבלו מהבנק. שלא כמו ייעוץ משכנתא בבנק היועץ הפרטי יוכל לתת לכם את התמונה המלאה של המשכנתא שלכם ולבחון איזו משכנתא נכונה לכם ואיזו לא.
·       
ניסיון – ישנם מקרים שונים שיכולים להצריך ניסיון עשיר. אם נראה שהמצב שלכם מורכב תצטרכו יועץ שמכיר את המצב ויוכל ללוות אתכם ולתת לכם ייעוץ משכנתא שמתאים לכם.
·       
אובייקטיביות – היועץ הפרטי הוא יועץ אובייקטיבי שמשרת רק אתכם. המטרות של היועץ הן לאפשר לכם לקבל את המשכנתא הטובה ביותר עבורכם. היועץ יבחן את היכולות שלכם ומולן את ההצעות השונות שתקבלו מהבנקים ויבצע משא ומתן מול הגורמים השונים כך שבסופו של דבר תקבלו משכנתא טובה שמתאימה לכם.

כיצד תיקחו את המשכנתא שלכם

אתם צריכים לקחת את המשכנתא הטובה ביותר עבורכם ולכן כדאי לכם לפנות ליועץ שמשרת אתכם כראוי. עליכם לבחון גם עם עצמכם מה הצורך שלכם ומה היכולות הכלכליות שלכם וזאת לפני שתיקחו הצעות מגורמים שונים (וזאת בהנחה שאתם מבצעים את נטילת המשכנתא בעצמכם).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה