יום שני, 2 במאי 2016

פורץ דלתות מקצועי

איך הייתי צריכה שירותי פריצת דלת! לפני שנה עברנו לגור בשכונה חדשה בדירה משלנו שקנינו. השקענו בכל דבר תשומת לב ותקציב מתאים – מטבח מאובזר, סלון חדש וגם השקענו בדלת פלדלת מעוצבת. לא אשכח את היום שנכנסנו לבית והרגשנו מוגנים ושמחים. אבל לפני חודש התחילה לפעול בשכונה שלנו חבורה של פורצים וגם אנחנו סבלנו "מהמכה" הזאת... יום אחד כשחזרתי מהעבודה (בעלי עוד לא הגיע) ראיתי שמשהו קרה לדלת, מישהו ניסה לדחוף משהו למנעול ושם זה היה תקוע... למזלנו הרב לא הצליחו לפרוץ הביתה אבל אי אפשר היה להשתמש במפתח והיינו צריכים שירות של פורץ דלתות.

התקשרתי ובאו לבצע פריצת דלתות


הסתכלתי בגוגל ומצאתי אתר של פורץ דלתות מקצועי שהוא מורשה מטעם משטרת ישראל ועבר קורס מנעולים במקום מוסמך. לא היססתי פעמיים והתקשרתי אליו. הסברתי לו את הבעיה והוא אמר שהיה לנו מזל גדול, אבל שצריך לבצע תהליך של פריצת דלת פלדלת. הוא הגיע אלינו תוך שעה ואמר שהפורצים התעצבנו שלא הצליחו לפרוץ אלינו הביתה ודחפו לנו דבק לתוך המנעול... הוא הביא אתו סט של מקדחים שונים ובדק מה מתאים לדלת שלנו. הוא עבר מאוד בזהירות כדי לא לשרוט את הדלת וכדי לא להשאיר סימנים על הקירות ועל הרצפה. ממש התפעלתי מצורת העבודה שלו, הוא היה מרוכז, מסודר וידע מעולה מה הוא עושה.

פריצת דלת מושלמת


אני מאוד שמחה שהגענו לאיש מקצוע, פורץ דלתות מעולה,  שביצע לנו פריצת דלת פלדלת. לא הייתי מצליחה לישון טוב בלילה אם לא הייתי יודעת שהגיע אלינו מנעולן מוסמך ואמין. בגלל הנזק היה צריך גם להחליף צילינדר והוא עשה לנו את זה במקום, תוך מתן הנחה על שני סוגי השירותים. אני ממליצה עליו בחום, הוא גם הסביר לי על כרטיס בקרת השכפול של המפתח ואמר שהוא לרשותנו בכל שעה בשעות היום.

פורץ דלתות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה