יום שני, 2 במאי 2016

גישור גירושין - להתגרש בדרך נעימה

לעיתים האהבה נגמרת ומחליטים להתגרש. זוגות רבים מעדיפים להימנע כמה שאפשר מתהליך גירושין מכוער וארוך. לטובת המשפחה והזוג הנפרד, כדאי לבצע את תהליך הגירושין בצורה כמה שיותר רגועה ונעימה. באמצעות תהליך גישור גירושין תוכלו להגיע יחדיו להסכם גירושין ללא הגעה מיותרת לבית המשפט. את הליך גישור גירושין מבצע מגשר גירושין, מומלץ כי הוא יהיה גם עורך דין המתמחה בנושא.

מדוע ללכת לגישור גירושין?


גישור גירושין אכן אינו מתאים לכל הזוגות ולכלל הסיטואציות, אך הוא בהחלט יכול להיות אופציה עדיפה במקרים רבים. גישור הגירושין יביא להסכמה על הסכם גירושין אשר נוסח בעזרת שני הצדדים, ללא הגעה לבית המשפט. לעיתים ניהול משפט יכול להתדרדר למצבים מכוערים, ולהשאיר את שני הצדדים עם טעם מר והרגשה של כעס. בנוסף, גישור גירושין חוסך לכם הוצאות כלכליות. משפט עלול להמשך זמן רב, בעוד שגישור גירושין עשוי להסתיים תוך 6-5 פגישות או אף פחות.

כיצד מתנהל הליך גישור גירושין?

בהליך גישור גירושין בני הזוג פונים אל מגשר גירושין, ונפגשים איתו יחדיו. בפגישה הראשונית מציגים בני הזוג למגשר את המצב, ההסכמות שכבר הושגו והשאלות שנותרו עומדות. בהמשך ובהתאם למצב, מגשר גירושין יבצע פגישות נוספות, חלקן עם שני בני הזוג אך ככל הנראה גם עם כל בן זוג בנפרד. במהלך הפגישות ינסה להגיע המגשר להסכמות בין השניים, כאשר חלקן יהיו הסכמות זמניות עד לסיום תהליך הגישור. כך עד שבני הזוג מגיעים להסכמה על כלל המחלוקות. לאחר מכן, במידה והמגשר אינו עורך דין, יפנו בני הזוג אל עורך דין על מנת לנסח ולחתום על הסכם הגירושין. במידה והמגשר הינו עורך דין הוא ינסח את הסכם הגירושין בעצמו, ולבסוף בני הזוג יחתמו עליו.

גישור גירושין

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה