יום חמישי, 26 במאי 2016

עגילי יהלום



בחירת עגילי יהלום לאירוע מיוחד

אירוע מיוחד של קרובי משפחה, חברים או בני זוג הוא הזדמנות מצוינת להעניק עגילי יהלום בתור מתנה. לעגילים מן הסוג הזה יש נוכחות שקשה להתעלם ממנה והם מתאימים כמעט לכל הגילאים. אפשר לרכוש אותם בתור מתנת יום הולדת מפנקת, או לחילופין להעניק אותם בתור הפתעה לרגל אירוסין, חתונה, הולדת בן וכן הלאה.


המחיר של עגילי יהלום נקבע לפי פרמטרים יחסית קבועים. קודם כל, איכות היהלום ורמת הליטוש הם הגורם המרכזי המשפיע על העלות. ככל שהיהלום מלוטש ברמה גבוהה יותר, כך מחיר העגילים צפוי לעלות. שנית, יש משמעות גם לגודל היהלום ולאופן בו הוא משובץ בתוך העגיל. הטכנולוגיה הקיימת כיום מאפשרת מגוון שילובי יהלום בתוך עגילים ולכן טווח הבחירה הוא רחב.


כיצד בוחרים עגילי יהלום?

יש כמה טיפים שיכולים לעזור בעת בחירת עגילי יהלום לקראת אירוע מיוחד. הטיפ הראשון הוא להכיר את ההעדפות האישיות ואת האופי של מקבל המתנה. לא כולם אוהבים עגילים בולטים וגדולים וחלק יעדיפו עגילים סולידיים, קטנים ואלגנטיים. הטיפ השני הוא לנסות לברר האם מקבל המתנה מעדיף זהב לבן או צהוב. אפשר לברר את הסוגיה הזו באמצעות סקירה קצרה של התכשיטים אותם מקבל המתנה לובש, בעזרת התייעצות עם חברים ובני משפחה אחרים או פשוט בעזרת שאלה ישירה.

עגילי יהלום הם מתנה מושלמת היות ואי אפשר לסרב להם. כדאי לחכות להזדמנות יוצאת דופן על מנת להעניק את המתנה הזו. חשוב לא פחות להשקיע בבחירת העגילים, לבדוק סוגים שונים של עיצובים ולא לשכוח לבחור יהלום איכותי ובולט. המחיר הוא לא הפקטור החשוב ביותר בבחירת היהלום ויש עוד המון גורמים נוספים המשפיעים על שביעות הרצון ועל עמידות התכשיט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה