יום שישי, 6 במאי 2016

תוספות בניה



אם החלטתם שהגיע הזמן לשפץ את הבניין שלכם, כדאי שתדעו מה ניתן להוסיף לו
כל בניין צריך לעבור תהליך כזה או אחר של שיפוצים בנקודה מסוימת בחייו. הסיבה לכך היא פשוטה למדי – הסטנדרטים המחייבים של בנייה מודרנית משתנים ככל שהשנים עוברות, ובישראל ישנם לא מעט בניינים ישנים שהסטנדרטים הללו לא מתקיימים בהם בצורה מתאימה כיום. מבחינת בטיחות ועמידות ברעידות אדמה, ישנה אפשרות של שיפוצים במסגרת תמ"א 38 כיום – ובמסגרת אפשרות זו ניתן גם לבצע שיפוצים רלוונטיים אחרים בבית, כמו לדוגמה תוספות בניה שונות.

במסגרת תמ"א 38, ישנן כמה וכמה אפשרויות רלוונטיות של תוספות בניה עבור הבית שלכם
תמ"א 38 היא אמנם תכנית שנועדה לתת מענה לכל צרכי המיגון והבטיחות מפני רעידות אדמה, אך כאמור במסגרת תוכנית זו ניתן לאשר וליישם לא מעט אפשרויות של תוספות בניה שיכולות לשנות את חיי הבית שלכם. דוגמה טובה לכך תהיה הוספה של עד 25 מ"ר לכל יחידת דיור קיימת, במסגרת מרחב מוגן שיכול לתפקד גם כחדר לכל דבר ועניין בבניין. עוד תוספות בניה רלוונטיות יכולות להיות הוספה של מעלית או של חניה, ואפשרות רלוונטית במיוחד יכולה להיות הוספה של עד שתי קומות חדשות לחלוטין בבניין, בהתאם להתאמה שלו לכך מבחינת תשתית.

אם החלטתם ליישם תוספות שונות לבניין שלכם, עשו זאת בצורה המקצועית ביותר שניתן
אם החלטתם שאתם רוצים לבצע תוספות בניה כאלה או אחרות בבניין שלכם, אתם צריכים לעשות זאת נכון. את הביצוע הנכון של תהליך זה תבטיחו לעצמכם דרך עבודה מקצועית של מהנדסים ושל קבלני שיפוץ ובניין ברמה הגבוהה ביותר, שיבטיחו לכם תהליך בטיחותי ומקצועי מכל בחינה – ויבטיחו לכם גם שדרוג משמעותי של הבית שלכם לאחר זמן לא ארוך.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה