יום שלישי, 14 במרץ 2017

לופט - האירוע שלכם


 
כמארגנים אירוע פעמים רבות במקום ליהנות מההכנות אנו מוצאים את עצמינו מנסים לתמרן בין כל המוזמנים וסגנונם כאשר התכנון עלול להפוך לכאב ראש אמתי. אך עם המקום הנכון כמו לופט נתניה אתם תצטרכו לדאוג רק לחלק הכיפי של התכנון בין אם מדובר במסיבת רווקים או רווקות, מסיבת יום הולדת, הצעת נישואין, או מפגש משפחתי וחברתי, עם חלל מושקע כל כך כל מה שעליכם לבחור זה את הלופט המתאים עבור כמות המוזמנים ולהתחיל להגשים את החלומות שלכם לגבי האירוע.

אין סוף פינוקים
לאחר שבחרתם את הקונספט והרכבתם את רשימת המוזמנים, תוכלו לתכנן דברים מיוחדים עבור האירוע, כמו קישוטים וקינוחים מסוגננים, הפעלות אשר מתאימות לרוח החגיגה, וכמובן הפלייליסט. לופט עשיר בשלל אטרקציות אשר יהפכו את הערב שלכם לבלתי נשכח. מערכת סאונד משובחת, שולחנות סנוקר וכדורגל, פלייסטיישן, מערכת קריוקי מתקדמת, ג'קוזי, סוויטות מפוארות, פינות עישון וישיבה, רחבות לריקודים, מנגל חשמלי ואף בריכה. התאימו את הלופט לאירוע ולכמות המוזמנים כך שתועלו גם ליהנות וגם המחיר יצא משתלם מאוד. 



סיוע בכל דבר שתצטרכו
אתם יודעים בראש איך אתם רוצים שהאירוע יראה אבל לא יודעים איך להוציא את זה לפועל? אל דאגה צוות של לופט נתניה יסייע לכם בכל אשר תצטרכו ואף אולי יציע דברים שלא חשבתם עליהם, כמו הפעלות יצירתיות למסיבת רווקות, הזמנת קייטרינג, הזמנת קינוחים וקישוטים מעוצבים, קניית אלכוהול ועוד. כאשר יש לכם חלל עשיר כל כך תוכלו בקלות להרים הפקה מהסרטים אשר אין אחד שלא ידבר עליה אחר כך, וההנאה מובטחת לכולם בלי קשר לסגנון ולגיל. כי אתם יודעים מה המוזמנים שלכם הכי אוהבים ולא אף אחד אחר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה