יום שני, 13 במרץ 2017

בריכות שחייה מתנפחות



בריכת שחייה ביתית היא חלום קטן של כל אחד מאתנו. לפתוח את העיניים בבוק חם ולשטוף את הזיעה מהחום של הקיץ במים קרים ונעימים נשמע כמו חלום רחוק שלא נוכל להגשים. תחשבו שנית, כיוון שבריכות שחייה הן לא עניין יקר כל כך כמו שאתם חושבים. כיום, לא רק בריכות עמודים מיריעות פלסטיק חזקות מוצעות למכירה אלא גם בריכות שחייה מתנפחות שמתאימות לכלכיס. מדובר על בריכות קטנות שמתאימות לרוב לתינוקות וילדים אך ישנם בריכות מעט גדולות יותר כדי שגם אתם תוכלו להתרענן. לפני שאתם מחליטים על סוג הבריכה כדאי לכם לשקול היטב את הקנייה ואם עדיף להשקיע מעט יותר או להסתפק בבריכה צנועה.




אביזרים לבריכה החדשה
כשהבריכה כבר אצלכם, מומלץ מאוד להשקיע גם באביזרים שישפרו אותה. למשל, תוכלו לקנות מזרון ים או אפילו מזרון ים זוגי עם מעמד לכוסות שתייה. תוכלו לפנק את הילדים הקטנים שלכם עם גלגלי הצלה שכוללים כיסא ישיבה ואפילו גגון קטן נגד השמש. כדורי ים, רשת למשחקי כדורעף ועוד שלל דברים שמחכים לבעלי בריכות שחייה ביתיות. אביזרים אלו לא עולים כסף רב, הם נשארים לאורך זמן ובעיקר משפרים את חווית הבריכה מאשר סתם לשבת בהם. אביזרים אלו מעולים גם למסיבות בריכה וכך תוכלו להזמין חברים ולהעביר איתם צהריים של שרב או לילות משוגעים. 

איך למצוא את המחירים הכי משתלמים
אמנם לא מדובר על בריכות שחייה באלפי שקלים אך בכול זאת יש הרבה מקום בו תוכלו לחסוך. סקר שוק ברחבי האינטרנט ירמז לכם היכן המקומות הכי זולים לקנות ומה בדיוק ההבדל בין הבריכות. כך תוכלו גם להיחשף לתחום מעט יותר ולהבין איזה בריכות שחייה מוצעות היום למכירה ומהו טווח המחירים. זוהי דרך נפלאה גם להבין מהו סדר גודל של ההוצאה הכספית שכרוכה ברכישת בריכה למי שתוהה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה