יום שני, 13 במרץ 2017

מבחן GRE



אם אתם רוצים ללמוד לימודים מתקדמים בחו"ל, סביר כי תצטרכו לעבור מבחן GRE
רבים מאתנו מסמנים לעצמנו מטרות אקדמיות איכותיות ומובחרות ביותר, כמו לדוגמה לימודים של תארים מתקדמים או אפילו דוקטורט שאותו נעשה מעבר לים. הקבלה ללימודים שכאלה היא כמובן לא עניין של מה בכך, ונדרשים הישגים איכותיים ביותר בתואר הראשון לשם כך – אבל אחד הדברים שלא רבים יודעים שנחוצים במרבית המקרים הוא מבחן GRE. זהו מבחן סטנדרטי בין לאומי שנכתב על ידי ה-ETS (רשות הבחינות וההערכה האמריקאית), בעל שלושה חלקים נפרדים ועם טווח ציונים של 130 עד 170 – שהציון הגבוה בו דרוש עבור קבלה ללימודים מתקדמים במרבית האוניברסיטאות בחו"ל וחלק מהמסלולים גם בארץ.




על המבנה ועל ההכנה שצריך לעבור לקראת מבחן GRE
מבנה מבחן GRE מחולק למעשה לשלוש. החלקים הם הכמותי, המילולי וחלק הכתיבה האנליטית – כאשר המבחן כולו הוא בשפה האנגלית, ונדרש ידע שהוא לא ידע אקדמי אלא כישורים אישיים ברמה גבוהה בכדי לעבור אותו היטב. המבחן נועד לבדוק לא בהכרח זיכרון או ידע, אלא יותר יכולת ניתוח ועמידה בלחץ המבחן, קבלת החלטות נכונה ועבור ישראלים כמובן שגם שליטה איכותית בשפה האנגלית ויכולת כתיבה אנליטית וניתוח גבוהות בשפה זו. מאחר ולא מדובר בכישורים שהם בהכרח מנת חלקם של כולנו, גם כשמדובר במועמדים ללימודים מתקדמים מעבר לים – נדרשת הכנה איכותית למבחן זה.

הכינו את עצמכם למבחן היטב – ושפרו את הסיכויים שלכם להוציא ציון איכותי
הכנה למבחן GRE היא בעצם הכנה במסגרת של קורס לא מאוד ארוך אבל מאוד מקיף ומקצועי, שמתחיל בלימוד החומר הנחוץ עבור מענה על השאלות השונות, ומתקדם דרך ניהול המבחן כולו ויכולת קבלת ההחלטות והעמידה בעומס הנחוצה בכדי להצליח בו – הכל עם מורים מקצועיים ובצורה שתשפר משמעותית את סיכויי ההצלחה שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה