יום ראשון, 10 בספטמבר 2017

ספה נפתחת למיטה זוגית



הספה נפתחת למיטה זוגית היא אחד מפריטי הריהוט הפופולאריים ביותר של זמננו בשל התאמתה לרוח ערכי המציאות המודרנית- חדשנות, יעילות וחסכנות. הספה הנפתחת מעולה עבור בעלי דירות קטנות, סטודנטים וכאלה שאוהבים לארח.
מנגנון הספה הנפתחת

ספה נפתחת למיטה זוגית באמצעות מנגנון תפעול פשוט במיוחד. מדובר במנגנון של הרמת חלק מסוים ממתכת אשר גורם לכך שמתנוחה מאוזנת לחלוטין של מיטה שכובה, יעלה חלק של משענת לזווית מאונכת כך שתתקבל למעשה ספת ישיבה. המנגנון איננו דורש הפעלה של כוח כך שכל אחד יוכל לתפעל אותו בקלות רבה ללא כל מאמץ.

עלות הספה הנפתחת

ניתן למצוא מגוון רחב במיוחד של ספות נפתחות – כאלה יוקרתיות יותר ויוקרתיות פחות, כאלה שנפתחות לכדי מיטה זוגית וכאלה למיטת יחיד או מיטה וחצי, כאלה שמרופדות בעור או בבד ועוד. לאור המגוון הרחב והסוגים הרבים, מתבטא הדבר גם בטווח המחירים של הספות הנפתחות. ניתן למצוא ספות נפתחות בכמה מאות שקלים וניתן למצוא גם ספות נפתחות שמחירן עולה לכדי כמה אלפי שקלים בשל החומרים האיכותיים מהם הן עשויות וגודלן. כמובן שגם היצרן והחברה המשווקת משפיעים על המחיר של הספות הנפתחות, כמו גם המנגנון הפותח את הספה למיטה.



היכן ניתן לרכוש ספה נפתחת למיטה זוגית?

בישראל ישנן חנויות רבות, גם כאלה "כחול לבן" המייצרות ומשווקות ספות נפתחות למיטה זוגית. בחנויות הריהוט הכללי תוכלו למצוא מגוון די קטן של ספות נפתחות במחירי אמצע ובחנויות הייעודיות תוכלו למצוא מגוון רחב יותר של ספות נפתחות. נסו להתייעץ עם איש המכירות בחנות באשר לסוג הספה הנפתחת המתאימה לכם ולאורח החיים שלכם וכמובן הקפידו להצטייד במידות שמדדתם מראש בביתכם באזור הייעודי לספות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה