יום רביעי, 6 בספטמבר 2017

שימושים בולטים של פוליגל



לוחות פוליגל מיוצרים על ידי מפעל פוליגל שנמצא בבעלות הקיבוצים מגידו ורמת השופט. למרות שלוחות מן הסוג הזה מוכרים מאוד בתעשייה הקלה והכבדה ואף מיוצאים לכל רחבי העולם, לא כולם בישראל יודעים איך להשתמש בהם בצורה נכונה. הפתרון הוא להבין מהם השימושים הבולטים של לוחות פוליגל ובעיקר להשוות אותם ללוחות זכוכית.

השימוש העיקרי בלוחות פוליגל הוא לטובת קירוי שקוף למחצה. כל מטרה המאופיינת בקירוי מן הסוג הזה יכולה לנצל את היתרונות של פוליגל, כמו לדוגמא במגרשי כדורגל, במפעלי תעשייה, בבנייני משרדים, במחסנים ועוד. כמו כן, יש אפשרות להשתמש בלוחות פוליפרופילן שהם למעשה לוחות פוליגל ליצירת אריזות.

משקל קל והתקנה פשוטה
השימוש הבולט של לוחות פוליגל נובע מהעובדה שמשקלם נמוך וההתקנה שלהם פשוטה. בעזרת השילוב בין משקל נמוך והתקנה פשוטה ניתן להשתמש בהם על גבי גגות עם מפתחים רחבים במיוחד, לשלב אותם בפרויקטים של יצירת גגות בעלי צורות לא קונבנציונאליות או אפילו לנצל אותם לטובת החדרת אור לתוך חללים המשמשים לפעילות ציבורית או עסקית.

מבחינה טכנית, לוחות פוליגל חלולים מאפשרים בידוד הודות לאוויר הכלוא בין הדפנות והעמידות שלהם גבוהה פי 200 בהשוואה ללוחות זכוכית. הם נפוצים יותר מלוחות זכוכית בשל תכונות כמו משקל עצמי נמוך ומומלצים לשימוש בתעשייה הקלה והכבדה בזכות הגנה מפני קרינת השמש. הלוחות מיוצרים ברחבים קבועים לבחירת הלקוח והאורך שלהם משתנה לפי סוג ההובלה. 

לסיכום, ללוחות פוליגל יש יתרונות רבים וכדאי גם להכיר את השימושים הנפוצים בהם. בעזרת היכרות עם השימושים ניתן לשלב את הלוחות בתעשייה הקלה והכבדה ולהפיק מהם ערך מוסף. הלוחות הם בעלי משקל נמוך, עמידות גבוהה ויכולת בידוד מרשימה ומוצלחת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה