יום שבת, 23 בספטמבר 2017

מענה טלפוני לעסקים



גם עסק קטן יכול להיראות גדול
עסקים קטנים מגלים קשיים רבים מההקמה שלהם ועד הצמיחה שלהם למימדים גדולים יותר. לעבור מעסק קטן לעסק בינוני או גדול זהו מעבר לא פשוט ומענה טלפוני לעסקים יכול לשפר משמעותית את הדרך לצמיחה ולשגשוג. אחת הבעיות של עסקים קטנים היא שהוא לא יכול ליצור רושם ראשוני טוב בגלל משאבים כלכליים. ברגע שעסק מציג מספר טלפון נייד כפנייה ללקוחות מבינים שמדובר בעסק קטן כאשר עסקים אלו לא תמיד זמינים ולכן לא מגדילים את מעגל הלקוחות שלהם. מענה טלפוני לעסקים נותן לכל עסק את האפשרות לענות לכל הלקוחות, לעשות רושם של עסק מצליח וגדול וגם לחסוך בעלויות משרד ומזכירות.

ניהול העבודה ולוחות הזמנים
מענה טלפוני לעסקים משפר את הישגיו של העסק גם תוך מתן עזרה בניהול לוח הזמנים. עסקים קטנים כמו רופאי שיניים מתחילים, בעלי מלאכה כמו נגר או חשמלאי יכולים להיתקל בקושי ליצור קשר עם כל הלקוחות ולנהל את העבודה היום יומית שלהם. שיחת טלפון יכולה להתקבל בעיצומה של עבודה, בעל המקצוע לא יהיה זמין ולא יוכל לענות וגם במידה והוא יענה, תכנון הזמנים שלו עלול להיות מוטה משיקולים של פזיזות וחוסר יכול לנהל יומן תורים. מענה טלפוני לעסקים מקבל את כל השיחות ורואה בדיוק מול היומן של בעל העסק מתי הוא פנוי, מתי ההזמנות יהיו מוכנות, חלוקת העבודה טובה יותר וכולם יוצאים מורווחים.



התאמה מושלמת לצרכי הלקוח והעסק
מענה טלפוני לעסקים מתאים לכל צרכי העסק. אם יש עסק שמנסה למתג את עצמו בצורה מסוימת, תמליל השיחה יהיה בדיוק בהתאם למה שהעסק רוצה למרות שמדובר במשרד חיצוני. מספר הטלפון יהיה רק שלו, הג'ינגל יותאם מראש, המידע שיימסר יועבר לפי דרישת העסק כולל מחירים, מידע שימושי, תמיכה טכנית, שירות תיקונים, תלונות ועוד. למעשה אותם לקוחות של העסק לא יידעו שמדובר בשירות מענה טלפוני לעסקים ויחשבו שמדובר במשרד של אותו העסק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה