יום ראשון, 24 בספטמבר 2017

קריסטלים



קריסטלים אז והיום
את הקריסטלים יכול להיות שחלקנו יזהו בתור אבני חן אם כי מדובר על אותן אבנים מהממות ומנצנצות שהשתתפו בתרבויות רבות במהלך ההיסטוריה. הקריסטלים מאז ומתמיד היו סמל ליוקרה ואפילו במסורת היהודית הם מוזכרות בתור אבני החושן שסימלו את שנים עשר השבטים של העם העברי. גם בתרבויות מצריות ובבית המלוכה האנגלי השתמשו באבני חן לא רק לצרכי עיצוב ויוקרה אלא גם לצרכי ריפוי בשימוש בסגולות המיוחדות שמקנים להם, כאשר אצורה בהם אנרגיה שיכולה לשמש לריפוי גופני וריפוי נפשי. יש אזכורים רבים לקריסטלים כאשר יש אגדות שמספרות על מקור שמן ועל הסיבה לצבען כמו למשל במיתולוגיה היוונית.



תכשיט נוצץ עם ערך מוסף

לקריסטלים יש הרבה תכונות מדהימות שיכולות לעזור ברבדים שונים בחיים אך לפני הכול מדובר באבן יקרה ונוצצת שהפכה לסמל סטטוס. סמל סטטוס משייך אדם מסוים לחתך מסוים באוכלוסייה וממש כמו שיש ביגוד מסוים שמאפיין רבת עושר מסוימת גם אבני חן יכולים לסמן על אדם בעל עושר כלכלי ומעמד גבוה. תכשיטים שעשויים מאבני חן יקרות הם תכשיטים שיכולים להגיע לכמה עשרות ומאות אלפי שקלים ולמרות שהקריסטל הידוע ביותר הוא היהלום, יש אבני חן יקרות בצבעים שונים כמו ספיר, אודם, ענבר וכולה.

תנו לקריסטל לבחור אתכם

מעבר ליופי ולברק של אבני החן, התכונות והסגולות הייחודיות של כל אבן ואבן מושכות את האנשים השונים לרכוש אותם כדי שיתנו להם מזל. יש האומרים שהקריסטל צריך לבחור את הבעלים שלו ולא להיפך דבר שיכול להיות מורגש בחנות קריסטלים כאשר אפשר להרגיש את האנרגיה של כל אבן ואבן. האנרגיה שאצורה בקריסטל שנים, עוד במהלך יצירתו עמוק באדמה, יכולה לשמש למגוון רחב של פעולות ולא רק ריפוי אלא איזון נפשי ואנרגטי גם ללא בעיה מוגדרת כלשהי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה