יום חמישי, 3 בנובמבר 2011

אירועים בטבע


אירועים בטבע, בין אם זו חתונה ובין אם זו מסיבת יום הולדת, הפכו כיום לטרנד אמיתי. אנשים מאסו מאולמות שמחה דחוסים ומאירועים שדומים אחד לשני כמו שתי טיפות מים.

תושבי מדינת ישראל התברכו בטבע ונופים ייחודיים המזמינים את כל אחד מאיתנו להתארח בחיכם, החל מיערות ירוקים, חופי ים נרחבים, מדבריות קסומה ועד לכרמים ושדות ירוקים. בסופו של דבר, מלבד כך שהטבע הוא התפאורה המקורית והנדירה ביותר ביופייה, הטבע הוא גם מקום בו כולם יהיו שמחים ומאושרים, מקום בו ניתן לחגוג בלי הגבלת זמן ומקום שיהפוך כל אירוע שגרתי לשמחה בלתי נשכחת.



אירועים בטבע – עולם שלם של חוויות

אירועים בטבע הם כאמור דרך נפלאה לערוך אירוע ייחודי במינו ומרגש ביותר, ואיזה אירוע אם לא חתונה דורש מקסימום ריגוש ? זו הסיבה לכך שזוגות מתחתנים רבים מעדיפים היום את חתונתם תחת כיפת שמיים פתוחה, כשהבריזה מלטפת את פניהם והכוכבים מאירים את דרכם. החתונה יכולה להתקיים בכל מקום: על שפת הים או במים, בחורשה או ביער, במדבר או בצוק ציורי. הכל תלוי בתקציב אם כי בסופו של דבר מסובר בחיסכון: שירותים רבים ופעילויות תוכלו לארגן באופן עצמאי ובכך לחסוך לא מעט כסף.

אירועים בטבע – לבחור חברת הפקות

בעוד שהזוגות הישראלים מעדיפים את האוויר הפתוח ואת הבריזה ביום חתונתם, קמו ברחבי הארץ עשרות ואפילו מאות חברות הפקה המציעות שירותים שונים ומגוונים. בין השירותים: השכרת ציוד לאירועים, עיצוב חופות, קייטרינג וכדומה.

ישנן חברות המרכזות תחת קורת גג אחת את כל השירותים הנדרשים: מאלף ועד תף וישנן חברות המציעות שירותים בודדים. מחיר ההפקה הוא כמובן בהתאם, לכן חשוב להחליט מראש על התקציב ועל סגנון האירוע, הרי לא לכולם יש אבא כמו יצחק תשובה שיכול לשלם 7 מיליון עבור חתונת בנו.

אירועים בטבע – מקומות פופולאריים

אירועים בטבע, בהיותם אירועים מבוקשים ונפוצים במחוזותינו, נערכים כמעט בכל מקום ופינת חמד בטבע. הרבה מהזוגות רואים בחוף הים את המקום הרומנטי ביותר, במיוחד בשעות השקיעה וישנם כאלה שלא מוכנים לוותר על הזריחה. אחוז גדול של המתחתנים מעדיפים מסביבם דווקא נוף ירוק ועורכים את חתונתם בצפון הארץ. 

אירועים בטבע


ניתן למצוא מבחר עצום של פינות טבע מקסימות: חורשות, שמורות טבע, מצפים ועוד הרבה מקומות אחרים. יש כאלה ביניהם שמקיימים טקס חתונה בקיבוץ או במושב, יש כאלה על שפת הכנרת ויש המתחתנים אפילו בחרמון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה