יום שישי, 6 בינואר 2012

ריהוט משרדי

ריהוט משרדי הוא אחד הדברים החשובים ביותר בכל משרד. כיום יותר ויותר משרדים מקפידים על ריהוט משרדי שיבטא את רוח המשרד. אם בדבר הריהוט המשרדי שימש רק למטרה פונקציונאלית קרי: שולחן לכתוב, כסא לשבת עליו וכו', הרי שכיום ישנה השפעה רחבה מהתמורות שחלו בעולם בנושא עיצוב הפנים והשפעתו על חלל החדר.
 
ריהוט משרדי – לחשוב קונספט
 
אם כך, ריהוט משרדי כבר איננו מממלא רק פונקציה שימושית אלא מאפשר לכל משרד לבטא את עצמו, ובמילים אחרות לחשוב קונספט. מה זה אומר לחשוב קונספט? הכוונה היא שיש יד מכוונת בעיצוב המשרד, ישנה גישה או רעיון מרכזי לפי מעוצב החלל. למשל, אם החלטתם שהמשרד שלכם יעוצב כמו חלק מרחוב פריזאי, העיצוב של המרד צריך להשלים את הקו הזה, אי אפשר לתת תחושה של רחוב פריזאי כאשר לא  שמים דגש על הפרטים הקטנים שמרכיבים את כל התמונה.


החשיבות של קונספט הינה חשובה משום שהיא נותנת את האופי למשרד, את האני מאמין שלו. כל אמירה שלכם יכולה לבוא לידי ביטוי באמצעות ריהוט המשרד שלכם ולכן חשוב שתהיה קורלציה בין ברצונות שלכם על הנייר ובין מה שקורה בפועל.
 

ריהוט משרדי – מה אתם רוצים לשדר?
 
מה אתם רוצים לשדר? קלילות? מגניבות? רצינות? ארכאיות? הריהוט המשרדי שלם מאפיין למעשה את מה שאתם רוצים לייצג. אומרים שאין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני ולכן חשוב מאוד שהרושם הראשוני יהיה תואם למה שאתם רוצים. יש הבדל גדול בין עיצוב של משרד פרסום לזה של משרד עורכי דין, החשיבות בפרטים הקטנים: שולחן המחשב, הכיסאות, התמונות בחדר, שולחן הישיבות, הספות, כל אלו הינם פרטים שיכולים לעשות את ההבדל.
 
ריהוט משרדי – נוחות זאת לא מילה גסה
 
אחרי שפיצחתם את הקונספט שלכם, חשוב לשים לב למשהו שלעתים נשכח מאיתנו כאשר אנחנו כל כך עסוקים לעיצוב – הנוחות שלכם! אתם תהיו אלו שבסופו של דבר ישבו 12 שעות על הכיסא ולכן על מנת לא ללכת לרופא עם כאבי גב כל שני וחמישי מומלץ מאוד להתאים את הכיסא אליכם בצורה אופטימאלית.
לפני שאתם רוכשים את שולחן העבודה, שולחן המחשב, כיסא המנהלים ושאר הריהוט המשרדי, בדקו שהוא באמת נוח לכם, שבשולחן המחשב יש מספיק מגירות להכניס את כל החומר שצריך, שנוח לכם לכתוב עליו, שכיסא המנהלים מתכוונן כמו שצריך ועוד. מדובר על הבריאות שלכם והיא חשובה יותר מכל דבר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה