יום שלישי, 1 במאי 2012

טיול לדרום אמריקה



אח, דרום אמריקה, דרום אמריקה! דרום אמריקה נחשבת לאחד היעדים היותר מבוקשים על הישראלים. ישראלים רבים נוסעים לדרום אמריקה לאחר השירות הצבאי הממושך כדי לגלות עולם, ליהנות, להתבגר וגם כדי לחוות חוויה של פעם בחיים. בכתבה נדבר על שני יעדים מרכזיים בדרום אמריקה: ברזיל וארגנטינה.

דרום אמריקה – ברזיל

ברזיל נחשבת לאחד היעדים המרכזיים בטיול לדרום אמריקה. רוב הישראלים מגיעים לקרנבל שנערך בפברואר ונחשב לחגיגה הגדולה ביותר בעולם. הקרנבל בברזיל מתרכז בשני מוקדים מרכזיים בריו ובסלבדור, בעוד שבריו כל הקרנבל הוא יותר שואו להמונים ולתיירים הרי שבסלבדור נמצאת החגיגה האמיתית בה אתם, התיירים, יכולים לקחת חלק אינטגראלי ולא  רק להרגיש שאתם אורחים במסיבה. מסיבות עד הבוקר שנערכות בכבישים הראשיים בסלבדור, לצד מאות אלפי חוגגים, הופכים את הקרנבל בסלבדור לאירוע שייחרט בזיכרונכם גם שנים רבות אחרי.  


ברזיל היא הרבה יותר מרק קרנבל. בחלק הצפוני של ברזיל תוכלו ליהנות מאחד האזורים היפים,המרתקים והבתוליים בעולם – האמזונס. באמזונס תוכלו לשוט על הנהר, להיכנס לג'ונגל ובעיקר ליהנות מנוף עוצר נשימה ותרבות אחרת. מצפון ברזיל נחזור חזרה לריו, וכמובן איך אפשר להזכיר את ברזיל בלי השם הנרדף שלה – כדורגל. בריו תוכלו לקפוץ למראקאנה, היכל הכדורגל הגדול בעולם ומה שנחשב עד היום לאחד הסמלים של הכדורגל בברזיל. המגרש שיכול היה להכיל בעבר כ- 200,000 איש, שופץ וכבר לא יכול להכיל את אותה כמות של קהל, ועדיין, מומלץ לבקר שם וליהנות מחווית כדורגל ייחודית וחד פעמית. ברזיל הפכה בשנים האחרונות למעצמת על, לא במקרה נבחרה המדינה לארח את האולימפיאדה ב- 2016 ואת המונדיאל ב- 2014.



דרום אמריקה – ארגנטינה
 
ארגנטינה, הלא היא יריבתה המושבעת של ברזיל (בכדורגל) נחשבת לאחד היעדים היותר פופולאריים על הישראלים במהלך הטיול לדרום אמריקה. ארגנטינה נחשבת למדינה הדרום אמריקאית "הכי מערבית" ולכן גם מעוררת לא מעט אנטגוניזם מצד שכנותיה ליבשת שרואים בעם הארגנטינאי עם מתנשא. אם אתם חושבים שארגנטינה הינה מדינת עולם שלישי לא מפותחת כדאי שתחשבו שוב. 


בואנוס איירס הינה עיר מודרנית ומזכירה לא מעט את הערים הגדולות בעולם. התחושה היא כאילו הגעתם לעוד מדינה אירופאית שמדבר ספרדית. השילוב בין המנטאליות האירופאית והדם הלטיני הם שיוצרים את השילוב הארגנטינאי המיוחד. בארגנטינה תוכלו לטעום את הסטייקים הטובים בעולם וכמובן ליהנות מתרבות כדורגל שאין שנייה לה. בדרום ארגנטינה תוכלו לבקר בחבל פטגוניה עוצר הנשימה שיזכיר לכם עד כמה הטבע קסום ומרגש. טיול לדרום אמריקה מציע לכם מגוון נופים עוצרי נשימה, חיים תוססים וחוויה שלא תשכחו... תבלו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה