יום חמישי, 3 במאי 2012

בר מצווה במצדה


החוויה האותנטית של בר מצווה במצדה

כאשר אתם רוצים לארגן טקס בר מצווה ייחודי עבור הבן שלכם, ברור לכם שאתם מחפשים טקס באווירה שונה וייחודית, לא נמשהו סטנדרטי. אתם לא רוצים עוד מסיבת בר מצווה רגילה במועדון או בגן אירועים, אלא טקס עם משמעות מיוחדת לגבי המעבר של הבן שלכם מילדות לבגרות. כעת אתם באמת יכולים לחשוב, מה יכול להיות סמלי יותר, ומיוחד יותר מאשר טקס של בר מצווה במצדה - אחד המקומות החשובים ביותר בהיסטוריה של עם ישראל והיפים ביותר.

אירוע במצדה מתאים למבוגרים ולילדים

אחת הסיבות שבגללן בר מצווה במצדה הוא רעיון מעולה, היא שמדובר באירוע שיכול להתאים גם למבוגרים וגם לילדים. אף אחד לא צפוי להשתעמם. אחרי הכל, כשעוברים על ההיסטוריה של המקום ושומעים את הסיפורים על הקרבות - כל אדם יהיה מרותק. כמו כן, ניתן לשלב בבר המצווה פעולות ייחודיות, שידאגו להפעלה של הקהל כולו, ואין ספק שבאווירה הקסומה והייחודית של המצדה, אף אחד לא יוכל להישאר אדיש למה שמתרחש לנגד עיניו באירוע.

אפשר לשלב עם עלייה לתורה

באופן עקרוני, אם אתם כבר חוגגים בר מצווה במצדה, כדאי שיהיה מדובר על מאורע שהוא מעבר לחגיגה עצמה. במילים אחרות, כדאי מאד לשלב במסגרת של בר מצווה במצדה, גם את טקס העלייה לתורה עצמו. למה זה כדאי? כאמור, מצדה היא מקום עם היסטוריה מיוחדת ומרתקת, הקשורה לעם ישראל. לכן, החוויה של קריאה בתורה, במקום המיוחד הזה, הופכת את המאורע למשמעותי במיוחד. הילד שיקרא, וגם בני המשפחה ירגישו איך ההיסטוריה האישית מתערבבת לפתע בהיסטוריה הלאומית, ואיך המעמד הזה מקבל לפתע משמעות יוצאת דופן באופן מיוחד.

אז בואו לארגן בר מצווה במצדה

כפי שאתם שמים לב, החוויה של בר מצווה במצדה היא חוויה של פעם בחיים, אז למה שהיא לא תהיה החוויה שלכם, ושל הבן שלכם כמובן? מדובר ברעיון שמלהיב לא מעט בני נוער, ולכן שווה בהחלט להציע אותו לבן שלכם, ולהתחיל לארגן את האירוע הכל כך חשוב הזה בחייו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה