יום ראשון, 27 במאי 2012

דלפקי קבלה


דלפקי קבלה – סוגים שונים
דלפקי קבלה דומים לריהוט משרדי בכלל. ניתן להזמין אותם בצורות ובסגנונות רבים ובמגוון חומרים עצום. אין דלפק אחד דומה לדלפק אחר וכל משרד או עסק יכול כיום להזמין דלפקי קבלה לפי עיצוב אישי המתאים בדיוק למקום ולאופי של העסק. דלפקי קבלה הם חלון הראווה של העסק שלכם, לכן אין להקל ראש כשמעוניינים לתכנן דלפק קבלה למקום חדש או דלפק קבלה חדש למקום קיים. צריך לקחת בחשבון את כל הפרמטרים הקשורים הן לעניין הוויזואלי של העיצוב ובן לעניין הפונקציונאלי שהדלפקים מספקים לנו.

דלפק כניסה משולב זכוכית
דלפקי כניסה למשרדים הם אולי הדלפקים הנפוצים ביותר והם מגיעים בסגנונות שונים. אחד הנפוצים ביותר הוא דלפק כניסה, או עמדת כניסה העשוי מפורניר וזכוכית הניתן לייצור במידות שונות ובצבעים שונים שיתאימו בדיוק לגודל חלל הכניסה של המשרד שלכם. דלפק זה מאפשר פעילות נרחבת של מזכירה וכן קבלת קהל באופן ייצוגי ומכובד, ומספק רושם ראשוני טוב לכל אורחי המשרד.

דלפק קבלה עגול
דלפקי קבלה עגולים מאד נפוצים במקומות ציבוריים כשישנה גישה אליהם מכל הכיוונים והם בדרך כלל מיועדים למסירת אינפורמציה ראשונית והכוונה. דלפק קבלה עגול מיועד לשרת מספר אנשים בעת ובעונה אחת על ידי כמה פקידים או פקידות. דלפקי קבלה אלה עשויים עץ ולהם מדף גבוה לעזרת המבקשים את השירות, וכן מספר עמדות מאחורי הדלפק המיועדות לפקידים המעניקים את השירות.
דלפק סטודיו
דלפקי קבלה אלה מיועדים לשימוש בתוך משרדים כדלפקי קבלה בכניסה למשרדים. דלפקי סטודיו משמשים לקבלת קהל בתוך המשרד כשמאחוריו יושבת מזכירה את או שתיים. דלפקים אלה מעוצבים בהרבה מקרים מחלקי ריהוט משרדי המיועדים לשימוש זה או שניתם להזמין דלפק סטודיו על פי מידות בהזמנה מיוחדת. דלפקי קבלה סטודיו מאד נפוצים במשרדי גרפיקה או משרדי פרסום וכן בשלל עסקים המכוונים אנשים בתוך המשרד לצרכים שונים.
כאמור, דלפקים מגיעים במגוון צורות וצבעים, וכל שנותר לכם הוא להבין מה צורכי המשרד שלכם, מה אופי החלל בו יוצב הדלפק ומה המסר שהוא צריך לשדר.
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה