יום שבת, 26 במאי 2012

תיקי מעצבים


למה כדאי לבחור תיק מעצבים?

אם יצא לכם להכיר קצת את עולם התיקים, אתם בוודאי יודעים, כי היום יש תיקים במגוון רחב מאד של סגנונות ומחירים. יש היום אף תיקים זולים במיוחד, שמחירם הוא ממש מחיר ריצפה. מכאן עולה השאלה מדוע חלק ניכר באוכלוסייה, עדיין מתעקש לקנות לעצמו תיק מעצבים? התשובה לכך היא פשוטה מאד -
 כי תמורת הכסף שמשלמים, מקבלים תמורה שאין לה תחליף בתיקים הזולים יותר - זוהי התמורה של איכות התיק, שהיא חשובה מאד כיוון שתיק הוא מוצר שמלווה אותנו לאורך זמן, ולא מוצר שמחליפים מדי חודש.

תיק מעצבים מחזיק זמן רב

אם תשוו בין תיקי מעצבים לבין תיק רגיל, ותיראו איזה תיק נשאר שלם לחלוטין, ונראה כמו חדש גם אחרי חודשים רבים של שימוש, אין שום ספק מה יהיו התוצאות - תיק המעצבים הוא תיק שמחזיק למשך זמן רב מאד. אנשים אשר רכשו תיק מעצבים לפני שנים עדיין עושים בו שימוש, מבלי שנראה שיש לתיק אפילו פגם אחד. מדובר אם כן בהשקעה לטווח הארוך שגם מוכיחה את עצמה בפועל.
גם המראה  של תיק מעצבים הוא מיוחד

אי אפשר גם להתעלם מהעובדה, כי תיק מעצבים פשוט נראה הרבה יותר יפה מאשר תיק רגיל. לא לחינם התיק הנ"ל מקבל הרי את שמו. במראה של התיק מושקעת לא מעט עבודה, והיום אפשר למצוא מגוון רחב מאד של עיצובים עבור התיקים הללו. העיצובים המגוונים והאיכותיים מאפשרים לכל אחד למצוא תיק מעצבים אשר מוצא חן בעיניו ותואם את סגנונו האישי וצרכיו.

מדובר גם על נוחות

חשוב לציין לסיום, כי הנוחות של תיק מעצבים, היא במקרים רבים גבוהה יותר מהנוחות של תיק רגיל. לא לחינם המחיר של תיקי המעצבים הוא גבוה יותר. לא מדובר כאן רק על חומרי גלם או על עיצוב יפה. מדובר כאן גם על הנדסת האנוש של התיק. בסופו של דבר, התיק הוא המוצר שתעשו בו הכי הרבה שימוש יותר מכל פריט אחר - ולכן חשוב מאד שתרגישו איתו בנוח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה