יום חמישי, 7 במרץ 2013

עורך דין פלילי מסייע בשלבי המעצר



כאשר מוגשת נגדכם תלונה כל שהיא במשטרה, בצדק או שלא בצדק, אפשר כי אתם תובאו למעצר לצורך חקירה. כבר בשלב ראשוני זה, אי אפשר להפריז בחשיבות הפניה אל עורך דין פלילי מקצועי ומיומן אשר יוכל לסייע לכם בצורה הנכונה ביותר למן הרגע הראשון בתהליך המורכב והכל כך קשה הזה. חשוב מאד לפנות לעורך דין פלילי מן הרגע שמודיעים לכם כי אתם צריכים להתייצב למעצר. שימו לב - יש להתייצב כמובן לפי הוראת המשטרה, ובמקביל לנצל את הזכות שלכם לעשות שימוש בטלפון ולפנות במהירות אל עורך דין פלילי אשר ייצג אתכם.

איך משתחררים ממעצר?
בשלב הראשון, התפקיד של עורך דין פלילי זה לדאוג לשחרר אתכם ממעצר. שימו לב כי החוק במדינת ישראל קובע כי ניתן לשים אדם במעצר ל24 שעות בלבד או 48 שתנאים מאד חריגים. על כל הארכה של מעצר  יש להביא צו משופט. מכיוון שמדובר על הליך משפטי גרידא, הרי שעורך הדין יוכל לסייע לכם רבות ובעצם לייצג היטב את האינטרסים שלכם. עורך הדין יראה, כי אין כל סכנה בשחרורכם עד למיצוי תהליכי החקירה.

 
מעצר עד המשפט
לעתים, המשטרה והפרקליטות יבקשו לשים אתכם במעצר עד אשר המשפט יחל, או אף מעצר למשך כל המשפט עד לסיום התהליך. גם כאן עורך דין פלילי יוכל לסייע לכם רבות. התפקיד של עורך הדין הוא להציב ערבויות שונות אשר יוכיחו כי אין בכוונתכם בינתיים לברוח מהארץ או לבצע פעולת פשיעה. הרעיון הוא להראות שגם אם אתם משוחררים לביתכם - אין לכם שום כוונה לעבור על החוק.

מעבר למעצר בית
פעמים רבות, מצליח עורך דין פלילי להמיר את תנאי המעצר במשטרה לתנאים של מעצר בית. אמנם מעצר בית מגביל את הסביבה שבה אתם יכולים לשהות אבל אי אפשר להשוות בין השניים. במעצר בית אתם נמצאים בבית שלכם, עם חברים וקרובים שיכולים לבקר אתכם. זהו מצב שונה לחלוטין ממעצר בתאי המעצר של המשטרה, שעל התנאים שלהם אין צורך לפרט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה