יום ראשון, 24 במרץ 2013

עין החתול


סגולות של עין החתול וכיצד הכי מומלץ להשתמש בה
למרות היותה של עין החתול תופעה גיאולוגית ולא אבן חן יקרה, בתרבויות שונות מייחסים לה סגולות לא מעטות. בין הסגולות המפורסמות המיוחסות לאבני עין החתול הן תכונת חידוד הראייה, שיפור המוטיבציה וההצלחה העסקית. סגולותיה נודעות גם בתחום הכלכלי והפיננסי מכיוון שיש הטוענים כי עין החתול מושכת אליה כסף ופרנסה. יש גם הטוענים כי עין החתול עושה הכול כולל מביאה עושר ואושר, מזל ומרחיקה את העין הרעה.

כיצד נהוג לענוד או לשאת את עין החתול
אבני עין החתול האיכותיות והמלוטשות ביותר מקשטות בדרך כלל תכשיטים כמו טבעות שונות, תליונים, צמידים ועגילים כאלה ואחרים במגוון רחב של עיצובים. יש המאמינים כי נשיאת עין החתול בתוך ארנק אשר בו יש גם כסף קטן תביא לעושר רב ויש כאלה אשר רואים בעין החתול קמע אותו יש לשאת בתוך כיס בצירוף ברכה. מכיוון שאבן עין החתול מעניקה הגנה ומסייעת בהרחקת המלנכוליה ובהעצמה של כריזמה, יש הנושאים אותה דרך קבע בתיק או בכיס נסתר בבגד על מנת לקרב אותה אל הגוף.


כמה עולה עין החתול
חשוב לציין ולומר, כי עין החתול אינה אבן יקרה אך לרמת הצלילות לצורה ולגודל שלה יש השפעה ניכרת על התמחור שלה ללא כל צל של ספק. מסתבר כי, ככל שהגוון של עין החתול יהיה ירוק יותר וככל שהקו שלה יהיה אחיד יותר, ככל שהיא תהיה אובאלית בצורה מושלמת יותר, כך כמובן יעלה מחירה בהתאם באופן טבעי. גם רמת השקיפות של עין החתול משפיעה על מחירה ועל כוח וסגולות אשר מייחסים לה לצורך העניין.

שימושים של עין החתול ביום יום
את עין החתול ניתן לשאת בתור קמעה מזל או בתור קישוט לתכשיטים. יש כאלה אנשים אשר יבחרו את עין החתול בתור קמע לעסק שלהם ויהיו כאלה אשר ילכו איתה דרך קבע בתוך הארנק. מכיוון שמדובר על אבן לא יקרה ולא גדולה באופן מיוחד, הרי שניתן להשתמש בה ככל העולה על רוחכם מן הסתם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה