יום שבת, 23 במרץ 2013

נומרולוגיה


נומרולוגיה וזוגיות

הנומרולוגיה היא שיטה עתיקה על פיה יש משמעות אדירה למספרים. הנומרולוגיה מעניקה לכל אדם מספר בהתאם לתאריך הלידה ושמו, כך ניתן לזהות תכונות מובילות באופי ואף יותר מזה, התאמה זוגית. הנומרולוגיה יכולה לגלות מה יהיו הנקודות החזקות בזוגיות ואילו קונפליקטים יכולים להיווצר. על פי הנומרולוגיה, תאריך הלידה אינו רק מספר אקראי אלא תדר אנרגטי ורגשי מורכב שילווה אותנו לאורך חיים שלמים. הנומרולוג אליו תפנו יערוך בירור מעמיק, על פי התכונות החזקות בין שני בני הזוג ויכול לתת עצות והמלצות לזוגיות טובה יותר.


נומרלוגיה ודייטים

כשאנחנו רק יוצאים לדייט, אנחנו עוד לא יודעים הרבה פרטים על האדם שאיתו אנו נפגשים, אבל אני יודעים את שמו, המידע המועט הזה שיש בידינו יוכל לעזור לנו על פי הנומרולוגיה. הנומרולוגיה מאמינה שלכל אדם יש מספר הכולל את שמו ותאריך הלידה שלו, אותו מספר נמצא על הרצף שבין 1 ל-9 כאשר לכל מספר יש אנרגיה שונה ותכונות שונות. הנומרולוג אליו תגיעו להתייעצות ייקח מכם את תאריך הלידה והשם המלא ויהפוך אותו למספר באמצעות גימטריה, הוא יחבר את כל המספרים עד שיגיע לאחת מהספרות בין 1-9. בהתאם לספרה ידע הנומרולוג לשייך מידה רב אודות האישיות, הצרכים הרגשיים וכיצד אותו אדם נוהג לפעול בכל מיני מצבים. בהתאם לכל אלה יוכל הנומרולוג לייעץ לכם עם איזה סוג של בני זוג עליכם לצאת ועם מי לא ממש כדאי לכם, כך תוכלו לדעת עוד לפני הדייט האם יש סיכוי או לא.



מתי לפנות לייעוץ נומרולוגי?

רובנו נוטים לפנות לעזרה כשיש בעיה, כשהזוגיות במשבר, כשיש לנו בעיות בעבודה, כשלא טוב לנו עם עצמינו ועוד. אנחנו רואים בייעוץ סוג של תקווה, משהו שיכול להוציא אותנו מהמקום הנמוך שאנחנו נמצאים. לייעוץ נומרולוגי ניתן לפנות דווקא כשאין שום דבר חריג שמציק לנו. מטרת הייעוץ הנומרולוגי היא לא "להוציא אותנו מהבוץ" אלא לשפוך אור על חיינו וללמד אותנו להכיר טוב יותר את עצמינו: מהן התכונות שיש לנו, מה הכישורים שלנו ועוד. נומרולוגיה יכולה להראות לנו את הדרך, יעזור לנו להבין אילו צעדים עלינו לעשות ובאיזו גישה עלינו לנקוט כדי לחיות חיים מודעים, מאושרים ומסופקים יותר.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה