יום שני, 22 בפברואר 2016

הלוואות לעסקים - מדוע צריך ומהיכן ניתן לקבלן

עסקים מכל תחום נדרשים לקבל החלטות מרובות בעת שלב הפתיחה שלהן. כיצד ימתגו את העסק, למי העסק פונה, אילו מוצרים ושירותים יציע העסק, כיצד יתמחרו את המוצרים ו/ או השירותים, היכן יוקם העסק ועוד החלטות רבות ומגוונות. אחת ההחלטות שעל בעל עסק לקבל הוא כיצד יממן את פעילותו. יזמים רבים פונים לצורך מימון העסק לקבלת הלוואות לעסקים.

פניה לגורם מקצועי

הלוואות לעסקים לכאורה יכול כל אדם אשר מעוניין להקים עסק לנסות ולהשיג באופן עצמאי, אך הדבר אינו מומלץ. גיוס של הון לצורך פעילות העסק דורש מומחיות, בדומה לכל תחום אחר בו עדיף לפנות לאנשי המקצוע. בדומה למצב בו אתה זקוק להחלפת צנרת, ולא תנסה לעשות זאת לבד, אלא תפנה לאינסטלטור מומחה, כך גם בתחום גיוס הלוואות לעסקים בכל סדר גודל מומלץ לעשות אך ורק בסיוע של אנשי המקצוע המתאימים.

מהיכן ניתן לגייס הלוואה

ישנם כמה גורמים אשר ניתן לפנות אליהם ולבקש אישור לקבלת הלוואות לעסקים. גורם אחד הוא הגורם הבנקאי. בנקים שונים מציעים מגוון אפשרויות הלוואות לעסקים, והם מגדירים את תנאי ההלוואה. יעוץ מקצועי בתחום על ידי יועץ חיצוני יאפשר לכם למקסם את תנאי ההלוואה שתקבלו.

גורם נוסף המספק הלוואות לעסקים בתנאים משופרים הוא אחד מגופים חוץ בנקאיים. ישנם קרנות המספקות הלוואות, ודוגמא אחת היא קרן הלוואות בערבות המדינה. קרן זו מופעלת על ידי משרד האוצר, באצתעות גוף אשר זכה במכרז.

תהליך גיוס הלוואות

במסגרת גיוס הלוואות לעסקים דורשים כלל הגופים הגשת מסמכים רבים. מסמך המעיד על פעילות העסק, מסמכים פיננסיים, ערבויות ובטחונות, תוכנית עסקיות וכדומה. יועץ מקצועי יוכל ללוות אתכם בתהליך מתחילתו ועד סופו, ולהגדיל את סיכוייכם לזכות בהלוואה בתנאים טובים.

הלוואות לעסקים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה