יום שני, 29 בפברואר 2016

עורך דין ליטיגציה



מיהו עורך דין ליטיגציה

עורך דין ליטיגציה הוא אדם המייצג לקוחות בבתי המשפט בכל ההליך המשפטי מתחילתו ועד סופו. בשונה מעורכי דין היושבים במשרדים ועורכים חוזים או מארגנים תיקים, עורך דין ליטיגציה הוא אדם שעיקר עבודתו נעשית בבתי המשפט והוא אמון על ייצוג אנשים במשפטים. אנשי מקצוע רבים רואים בתחום זה את הדבר האתגרי ביותר בתחום המשפט, ועורכי דין המתמחים בכך נדרשים לכישורים מיוחדים לרבות הופעה משכנעת, כושר דיבור ורטוריקה טובים,  כריזמה, יכולת עמידה בלחצים, מחשבה מהירה וכושר ניתוח מהיר וכיוצא באלה.


כיצד לבחור עורך דין ליטיגציה

אם אתם זקוקים לייצוג בבית משפט עליכם לבחור עורך דין ליטיגציה מנוסה ומיומן. יש להתייחס לבחירה כזו כאל בחירת רופא מנתח. לא פחות. יש לברר אודות העורך דין באיזה תחומים הוא בקיא לפני הכל. כי לא תמיד עורך דין ליטיגציה בתחום משפטי אחד יוכל לייצג אתכם נאמנה בתחום אחר. כלומר, יש לוודא כי הוא מומחה בתחום שבו אתם חשודים או מואשמים וכדומה. יש לוודא כי עורך הדין בקיא בחוק הרלוונטי, כי הוא שולט בתקדימים, כי הוא בקיא בסדרי הדין ובהתנהלות הבירוקרטית של בית המשפט וכדומה. בנוסף, על עורך דין ליטיגציה להיות בעל כושר ביטוי מעולה ויכולת שכנוע והופעה מרשימה. לא מדובר בהופעה של דוגמן, אלא בנוכחות כריזמטית שיכולה לעזור בעת המשפט.




בעת פנייה למשרד של עורך דין ליטיגציה יש לבקש פגישה מקדימה עם עורך הדין כדי להכיר אותו מקרוב עוד לפני שמחליטים לעבוד עימו. מומלץ לקבל עליו המלצות מאנשים שכבר עבדו עימו ולבדוק את אחוזי ההצלחה שלו בבתי המשפט במשפטים בתחום דומה לשלכם. ובכל מקרה מומלץ להיפגש לפחות עם שניים שלושה עורכי דין כאלה לפני ההחלטה.

תגובה 1:

  1. עורך דין ליטיגציה תל אביב
    במשרד עורכי דין קריספין. המשרד מטפל בייצוג בכל הערכאות, הכנת כתבי תביעה, כתבי הגנה, ערעורים, בכל נושאי המשפטי האזרחי.

    השבמחק