יום שלישי, 23 בפברואר 2016

מנעולן בגבעתיים - זמינות מידית

יש לנו תאומים בני חצי שנה ומאז יש לנו רכבת אנושית בבית.... בבוקר מתייצבת הגננת, השכנה קופצת לשתות קפה עם התינוק שלה, היה צריך להתקין תנור חימום חדש לאמבטיה ובא החשמלאי והפעמון לא מפסיק לצלצל. אנחנו עייפים אך מאושרים מאוד אבל אפשר להבין שהריכוז שלנו לא משהו. אתמול אשתי אמרה לי בבהלה שהיא לא מוצאת את המפתח שלה וישר התקשרתי למנעולן בגבעתיים. התמונה שלנו עם התאומים הייתה מחוברת למחזיק המפתחות ולכן אני לא לקוח סיכון שאפילו לכמה שעות בודדות הבית שלנו יהיה ללא הגנה.

המנעולן בגבעתיים פתר לנו את הבעיה

מנעולן בגבעתיים הגיע תוך שעה, ממש היינו בהלם ממהירות התגובה שלו! הוא התגלה כבחור חייכן, אדיב וסופר מקצועי. הוא ממש שיבח אותנו על מהירות התגובה ואמר שיש מכת פריצות בכל השכונה. אין לכם מה לקחת סיכון שמישהו מצא את צרור המפתחות וקישר אותו למשפחה שלכם. הוא עלול לשים את המפתחות בתא הדואר אחרי שעשה לעצמו שכפול, כדי שלא תחשדו בכלום. אני בעסק הזה הרבה שנים ושומע את כל הסיפורים שלא האמנתם.

אני ממליץ ביותר על המנעולן בגבעתיים

יש לנו פלדלת וקצת חששתי מההוצאה הגבוהה של החלפת המנעול. אבל מנעולן מגבעתיים היה כל כך הוגן שממש לא ידענו איך להודות לו. הוא התקין לנו מנעול חדש, נתן לנו כמה מפתחות לשימושנו, יעץ לנו לא להצמיד אותם למחזיק מפתחות עם פרטים מזהים והראה לנו כי ברשותו נשאר כרטיס השכפול. ככה אתם יכולים להיות בטוחים שגם אם המפתח יאבד לכם בעתיד, איש לא יוכל לשכפל אותו ללא הכרטיס. נותרנו ללא מילים, המנעולן מגבעתיים נתן לנו שירות ומעל ומעבר, במחיר מעולה ובאחריות מלאה.


מנעולן בגבעתיים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה