יום שבת, 27 בפברואר 2016

בירור פרטים על תוספות בניה



גרים בבניין ישן? רוצים לבחון איך אתם יכולים לשפר את תנאי הדיור שלכם? זה הזמן להתחיל לברר אודות תוספות בניה. את התוספות אפשר לבצע בעזרת פרויקטים כדוגמת פרויקט תמ"א 38 והם יאפשרו לכם ליהנות ממבנה בטוח יותר, נוח יותר ויעלו את השווי של הדירה שלכם.

הגדלת הדירה ושיפור מרחב המגורים
יתרון בולט לפרויקטים של תוספות בניה הוא השיפור של נראות הדירה ושיפור מרחב המגורים המשותף. אם אתם רוצים ליהנות מדירה גדולה יותר כל שאתם צריכים לעשות הוא לפנות לחברה המתמחה בתחום ולתת לה להיות אחראית על פרויקט זה עבורכם. בסוף הפרויקט אתם תוכלו ליהנות מדירה שמתאימה לכם יותר מזו הקיימת ושיפור המרחב המשותף.

העלאת שווי הדירה
בירור פשוט על נושא תוספות בניה יגלה לכם כי יש לכם אפשרות להעלות את שווי הדירה שלכם במינימום מאמץ מבחינתכם ובלי להוציא כסף מהכיס. גם אם אתם לא חושבים למכור את הדירה שלכם בקרוב כדאי מאד שתחשבו על הטווח הרחוק ועל האטרקטיביות שלה ביום שבו תחליטו למכור אותה.


תנו לחברה המבצעת להיות אחראית על כל הפרטים
אחת הדאגות של דיירים רבים היא הדאגה לעלות של הפרויקט. לרוב, בפרויקטים של תוספות בניה ישנה אפשרות להוסיף דירות על גבי הבניין הקיים. משמעות הדבר היא שהקבלן מבצע שיפור של תנאי הדיור ובתמורה הוא מקבל דירות שאותן הוא יכול למכור. במובן זה החברה המבצעת לוקחת עליה את כל האחריות כולל אחריות לתכנון (כאשר יהיה עליכם לאשר את ההצעה שלה) ואחריות לביצוע. העובדה כי אתם לא צריכים לשלם עבור הבניה היא סיבה טובה למה כדאי לכם לבצע את התוספות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה