יום שני, 22 בפברואר 2016

שיננית בראשון לציון - שמירה על ניקיון השיניים

ביקור קבוע אצל שיננית בראשון לציון לצורך היגיינה וניקיון שיניים יעזור לכם לשמור על בריאות מיטבית של השיניים והפה שלכם. טיפול שיננית בראשון לציון הוא לא נועד רק להסרת אבנית, כלל וכלל לא. זהו טיפול חיוני, אשר עוזר למניעת בעיות, כמו למשל – חורים בשיניים ומחלות חניכיים, לשמירה על שיניים לבנות ולטיפול בשיניים רגישות. הטיפול העדיף הוא תמיד הטיפול המונע, כי הוא יכול לחסוך בעיות עתידיות. טיפול אצל שיננית בראשון לציון הינו טיפול אשר באופן יחסי הינו פשוט, זול ומהיר בהשוואה לטיפולים שהייתם נאלצים לעבור אצל רופא שיניים לולא הטיפול המונע. בנוסף, שיננית בראשון לציון מדריכה אתכם על הטיפול והשמירה על היגיינה בחיי היום יום.

טיפולים שמדריכה שיננית בראשון לציון

* מחלות חניכיים – כיוון שמחלת חניכיים הינה הסיבה העיקרית לאובדן שיניים באוכלוסייה המבוגרת ישנה חשיבות לטיפול הכי מוקדם שאפשר. האבני אשר מצטבר מעל ומתחת לחניכיים מהווה מאגר של חיידקים אשר עלול לפגוע בחניכיים ולגרום לאובדן עצם סביב השן. ביקור סדיר אצל שיננית בראשון לציון וסילוק האבנית ימנע את התדרדרות מחלת החניכיים. על מנת שמחלת החניכיים תהפוך להיות נשלטת, חשוב לסובלים ממנה להקפיד הקפדה יתרה משאר האוכלוסייה על היגיינה והשיננית תדריך אתכם באופן הטיפול.

* סילוק אבנית – אבנית מצטברת מעל גבי השיניים שלכם בעקבות הסתיידות רובד השן, שהוא מורכב משאריות מזון וחיידקים. האבנית מאופיינת בצבע צהוב אפרפר. מרקמה מחוספס ופוגע באסתטיקה. הקצב שבו אבנית נוצרת שונה בין האחד לשני. ולכן לכל אחד מומלץ לבקר באופן שונה אצל השיננית. אבנית גורמת לדלקת בחניכיים. דלקות בחניכיים מאופיינות בנפיחות, באודם, בדימום בעת צחצוח ולפעמים גם בריח לא נעים מהפה. דלקות בחניכים עשויות להוביל למחלה בחניכיים הווה אומר לספיגת העצם ולנסיגת החניכיים סביב השן.

שיננית בראשון לציון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה