יום שני, 1 באוגוסט 2016

הלוואה לעסק - לכל סוגי העסקים

החלטה על פתיחת עסק חדש היא דבר מרגש ביותר. הרבה אנשים פותחים עסק חד שעל מנת לצאת לדרך עצמאית שתתאים להם ובה יוכלו להיות אדונים לעצמם, ולא עבדים של הבוס, מנהלים בכירים יותר או קובעי המדיניות. סוף סוף יש אפשרות לצאת לדרך עצמאית ולהגיע להגשמה עצמית ובזכות עצמך. אחד השלבים הראשונים בכל הקשור לעסקים כשמדובר בפתיחת עסק חדש, הוא לקיחת הלוואה. הלוואה לעסק היא חיונית כמעט לכל אדם שפותח עסק קטן ומתחיל. הלוואה לעסק רלוונטית גם לכל בעל עסק שברצונו לפתח את העסק שלו מכל בחינה שהיא. הדברים הללו דורשים כסף זמין ומידי, לרוב מאות אלפי שקלים, כאשר רק הלוואה יכולה לענות על הצורך הזה.

גיוס אשראי לעסק מהלוואות המדינה

אשראי לעסק הוא מה שמאפשר לכל עסק בעולם להתפתח ולשדרג את עצמו כבר לאורך מאות שנים. בזכות האשראי אנו זוכים לראות התפתחות כלכלית מדהימה. כיום בישראל אחת הדרכים הפופולריות לגיוס אשראי לעסקים, היא על ידי לקיחת הלוואות מהמדינה. זאת מכיוון שבהלוואות כאלה, רוב הערבות ניתנת על ידי המדינה. זאת בניגוד לסוגי הלוואה לעסק שונים, כמו הלוואה מחברת האשראי או מהבנק, שדורשים בטחונות וערבויות לא הגיוניים, כשכזכור מדובר בעסק חדש לרוב, שאין לו מה להציע עדיין.

הלוואה לעסק לפי גודלו


נהוג לסווג את העסקים לפי הגודל שלהם, כשמדברים על נושא ההלוואות. החלוקה היא בדרך כל לעסקים קטנים, בינוניים וגדולים. הצרכים של כל סוג עסק שונים וכך גם ההלוואות השונות:
• עסקים קטנים. הלוואות לעסק קטן יהיו בדרך כלל בסכומים של מאות אלפי שקלים, במסלולים נוחים.
• עסקים בינוניים. העסק כבר עבר התפתחות וצרכיו הפיננסיים השתנו ועל כן הלוואותיו.
• עסקים גדולים. נעזרים במומחים להלוואות, שמותאמות פרטנית לעסק הספציפי.

הלוואה לעסק

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה